اخبار

نخستین رویداد Falling Walls Lab Tehran برگزار می شود

بسپار می نویسد، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری موسسه مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD)  و دفتر ایده بازار امیرکبیر نخستین مرحله رویداد Falling Walls Lab Tehran را در دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برگزار می‌کند.

رویداد Falling Walls Lab   همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود. روند شرکت در این رویداد به گونه‌ای است که بعد از برگزاری رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف، نفرات برتر به این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می گردد فرستاده می شوند. امسال دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در تاریخ ۱۸ مهر رقابت مقدماتی این رویداد را در آمفی تأتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر برگزار خواهند کرد. دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، پسا دکترا و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ای در هر زمینه باشند می توانند برای شرکت در این رویداد علمی بین المللی از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir ثبت نام کنند.

مهلت ارسال ایده‌ها تا ۲۹ مرداد ماه اعلام شده است که با توجه به کمبود زمان، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانیfalling-walls.ideasbazaar.ir مراجعه نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا