اخبار

مهدی سلطانی، کیمیا بسپار گلپا: تهران پلاست سایه ای از ایران پلاست است/ ایران پلاست باید مجددا دوسالانه شود!

بسپار/ ایران پلیمر شرکت کیمیا بسپار گلپا تولیدکننده انواع مستربچ و کامپاندهای پلیمری در سال 1388 با ظرفیت 12000 تن در سال و با هدف تامین نیازمندی کشور تاسیس شد. کامپاندهای این شرکت دارای تاییدیه از شرکت سازه گسترسایپا می باشد و این شرکت در سال  1393به عنوان قطعه ساز برگزیده گروه خودروسازی سایپا انتخاب شده است. 
مهدی سلطانی مدیرعامل شرکت یاد شده از عدم حضور شرکت تحت مدیریتش در ایران پلاست خبر داد و گفت: سال گذشته و سال قبل آن البته در نمایشگاه حضور داشتیم، اما با توجه به رکود بازار و با وضعیت کنونی از شرکت در نمایشگاه صرف نظر کردیم. 
بالا رفتن هزینه ی غرفه و به طور کلی انرژی و زحمتی که هر سال برای حضور در نمایشگاه کشیده میشود توجیه و ضرورتی ندارد و هزینه ی صرف شده بازگشت آنچنانی ندارد. 
برای مثال در بحث مواداولیه یکی از اهداف ما برای شرکت در نمایشگاه ملاقات با تامین کنندگان بین المللی بود که با توجه به شرایط اقتصادی در نمایشگاه امسال حضور نیافتند.  
سلطانی پیشنهاد کرد: باید در نظر گرفت که سالیانه شدن نمایشگاه چندان اقدام مثبتی نیست و برگزاری آن به شکل دوسالانه بیشتر مورد پذیرش بود حداقل برای شرکت ما. 

 

(ادامه دارد…)

متن کامل این مصاحبه را که در شماره 192ام بسپار منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتنراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا