اخبار

مهدی امینی، مدیرعامل شرکت رنگ چی شیمی: فضای کنفرانس مستربچ و کامپاند متفاوت و تخصصی است

بسپار/ ایران پلیمر می نویسد، امینی می گوید، به نظر بنده بزرگترین ویژگی این نمایشگاه حضور متخصصین ، صاحبان صنایع و دانشجویان در کنار تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات است که باعث می شود همه چیز حول محور مستربچ و کامپاند متمرکز باشد.

بر خلاف نمایشگاه هایی مثل پلاستیک یا کوتینگ شو که مجموعه های متفاوتی را در بر میگیرد، بزرگترین ویژگی این نمایشگاه و کنفرانس مستربچ و کامپاند حضور متخصصین، صاحبان صنایع و دانشجویان در کنار تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات است که باعث میشود همه چیز حول محور مستربچ و کامپاند متمرکز باشد.

رنگ چی شیمی در نمایشگاه جانبی امسال با نمایش محصولات افزودنی خود از جمله پایدار کننده های نوری، واکس ها، تاخیر اندازهای شعله و پیگمنت ها حضور خواهد داشت.

سیاست شرکت ما حمایت بی وقفه از کنفرانس مستربچ و کامپاند بوده و در همین راستا این شرکت از اولین دوره تا کنون افتخار اسپانسری این کنفرانس را هرساله داشته است.

معمولا این گونه کنفرانس ها در تمام دنیا با استقبال خوبی مواجه میگردد چرا که فرصت خوبی برای ارائه محصولات جدید و راهکارهای جدید در فضایی متفاوت هست. شرکت بازرگانی رنگ چی شیمی با سابقه بیش از ۳ دهه فعالیت در صنعت پلاستیک، رنگ و مواد شیمیایی تامین کننده مواد اولیه این صنایع در زمینه پیگمنت ها، افزودنی ها و رزین ها می باشد که دارای نمایندگی های پخش و فروش برخی محصولات از کمپانی های صاحب نام صنایع شیمیایی مانند Clariant, Lanxess, Evonik, black diamond, Voxco, aron universal ,Prassad  است که صاحبان صنایع مختلف سالهاست این محصولات را با خاطری آسوده مصرف می کنند.

 

کنفرانس مستربچ و کامپاندهای پلیمری به همت انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ۱۶ و ۱۷ ام بهمن ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا