اخبار

آتش سوزی مهیب انبار ضایعات پلاستیکی در شرق مشهد

بسپار/ایران پلیمر معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: با توجه به تلاش آتش‌نشان برای مهار آتش سوزی مهیب انبار ضایعات پلاستیکی در شرق این شهر خوشبختانه با سرعت عمل نیروهای امدادی در این حریق به کسی آسیبی نرسید.

آتشپاد دوم، مهدی رضایی در این خصوص اظهار کرد:  در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک انبار در شرق شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۶،۱۵،۴۹،۵۲،۴۱،۱۶ را به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و همچنین خودروهای تجهیزات و مینی لودر آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان پورسینا (شهرک شهید رجایی) عزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد،حریق در داخل انباری با کاربری دپو و بازیافت ضایعات پلاستیکی به وسعت نزدیک به ۵۰۰ مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر بافت مسکونی مجاور این مکان بود که به سرعت آتش نشانان در اقدامی احتیاطی ضمن تخلیه منازل اطراف از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را به‌صورت کامل اطفاء کردند.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهدخاطرنشان کرد: با سرعت عمل آتش‌نشانان از گسترش آتش سوزی به منازل اطراف این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر جانی و مالی رقم می‌خورد. متاسفانه این مجموعه بزرگ فاقد هرگونه تجهیزات اعلام و اطفاء حریق بوده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

ایسنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا