اخبار

معرفی پنج پلیمر جدید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Celanese در جهت کمک به تولیدکنندگان در سراسر دنیا، مواد بسپاری نوینی را طراحی کرده که ضمن ارائه‌ی خواص مناسب، قابلیت تولید با هندسه‌های پیچیده را داشته و عملکرد مناسبی را به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهند. این محصولات در نمایشگاه k2016 معرفی شده و قابلیت استفاده از آن‌ها در کاربردهای خودرویی، دارویی، الکتریکی و صنعتی در سراسر دنیا عنوان شد.

طبق گفته‌ی رئیس بخش موادی این شرکت، “ما در حال طراحی محدوده‌ی گسترده‌ای از مواد هستیم که می‌تواند به نیازهای دائما در حال تغییر مشتریان پاسخ دهد. او اضافه کرد، از آنجایی که این شرکت در حال همکاری با صنایع مختلف می‌باشد، می‌تواند به مشتریان خود دید عمیقی در این زمینه ارائه دهد و به آن‌ها کمک کرده تا بتوانند چالش‌های پیش روی خود را با موفقت سپری نمایند. مهندسان شرکت Celanese در واقع فراتر از وظیفه‌ی خود عمل کرده و سعی در تغییر مشخصه‌های عملکردی محصولات خود دارند.

در نمایشگاه K2016، Celanese این پنج محصول بسپاری خود را معرفی کرده و مزایای استفاده از آن‌ها را مطرح نموده است. در ادامه به شرح مختصری از این 5 محصول می‌پردازیم:

Celapex™ (PEEK با قابلیت جریان پذیری زیاد)

بسپارهای با قابلیت جریان پذیری زیاد در فرآیندهای قالب گیری تزریقی بسیار حائز اهمیت می باشند. PEEK تولید این شرکت جریان پذیری زیادی داشته و قابلیت تولید دیواره های نازک، قطعات پیچیده با دقت بالا و آسانی فرآیند را ایجاد می نمایند.

 

Celstran® (LFR با قابلیت جریان پذیری زیاد)

این شرکت یکی از پیشرفته ترین خطوط تولید بسپارهای گرمانرم حاوی الیاف کربن (LFR) را دارا می باشد. این گونه ها با قابلیت جریان پذیری بالا به قالب کاران و طراحان این امکان را می دهد که صفحات نازک تر (از 1 تا 5/1 میلی متر)، سبک تر و کارآمدتر را تولید نمایند.

Fortron® (PPS انعطاف پذیر)

این بسپار، در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و انعطاف پذیری زیادی را برای استفاده در کاربردهای کابل، لوله ها، اتصال دهنده ها و سامانه های خودرویی و صنعتی پیشرفته ایجاد می نماید.

Hostaform® M25IE  (POM)

برای افزایش نرخ و توان تولید ورق های بسپاری، تولیدکنندگان به روش های فرآیندی مختلف، ورق های پلی اکسی متیلن را در محدوده ی گسترده ای از ابعاد برای کاربردهای مختلف در جهت پاسخ‌گویی به نیاز بازار تولید می نمایند. این محصول جدید مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر رطوبت، خواص سطحی مناسب و آسانی فرآیند را باعث می شود.

MetaLX® (یک نوع نایلون)

این شرکت در حال حاضر محدوده ی گسترده ای از این محصول را در رنگ‌های مختلف در جهت پاسخ گویی به نیازهای زیباشناسی و عملیاتی مشتریان ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا