اخبار

معرفی مستربچ‌های پایه سیلیکونی مخصوص بسته بندی‌های پلی الفینی

بسپار/ایران پلیمر شرکت DuPont Transportation & Advanced Polymers اخیرا فناوری‌هایی را بر پایه‌ی سیلیکون معرفی کرده است که می‌تواند بسته بندی فیلم‌های پلی الفینی را تا مقادیر قابل توجهی بهبود دهد. این محصولات جدید طی ارائه‌ای تحت عنوان “مزایای استفاده از مستربچ‌های جدید پایه سیلیکونی برای فیلم‌های پلی الفینی مصرفی در کاربردهای بسته بندی” توسط مدیر تحقیق و توسعه‌ی این شرکت به نام آقای Patrick Prêle معرفی شد.
به عنوان یکی از مهم ترین مزایای جدیدترین فناوری ارائه شده توسط DuPont با نام DOW CORNING™ MB25-235، کاهش قابل توجه ضریب اصطکاک (COF) در فیلم‌های پلی اتیلنی با چگالی کم را می‌توان نام برد. 
در همایش مذکور محصول دیگری با نام DOW CORNING™ HMB-6301 نیز معرفی شد که مخصوص فیلم‌های پلی‌پروپیلن در دو سو جهت یافته یا BOPP و فیلم‌های ریخته‌گری PP (PP Cast) طراحی شده است. 
از جمله مهم ترین مزایای این محصولات جدید می‌توان به عملکرد طولانی مدت آن‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، هیچگونه مهاجرت افزودنی از این محصولات به سطح نمونه وجود نخواهد داشت. با توجه به این ویژگی‌ها، این محصولات تازه معرفی شده مجوز استفاده در بسته بندی مواد غذایی در ایالات متحده، اتحادیه‌ی اروپا و چین را دریافت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا