اخبار

معرفی سخت کننده های اپوکسی پایه آب جهت پوشش های کف

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  Incorez اعلام کرد که تولید هاردنر های پیشرفته آمین Amirez را برای سامانه های اپوکسی آغاز کرده است. این هاردنر ها تحول بزرگی در بازار پوشش های کف ایجاد می کنند. این هاردنر ها برای پوشش های کف ، پرایمر ها و screed طراحی شده اند.

این محصولات جدید دوستدار کاربر و دوستدار محیط زیست می باشند. Amirez یک سامانه پایه آب با بوی کم و VOC بسیار پایین می باشد.

این هاردنر ها مقاومت سایشی و مقاومت ضربه عالی ایجاد کرده و به مدت طولانی از کف های صنعتی و تزیینی حفاظت می کنند. این هاردنر ها مقاومت شیمیایی ، مقاومت آب و مقاومت حلالی عالی ایجاد می کنند. هاردنر های Amirez شامل چهار محصول می باشند. هر سامانه دارای خواص خودش می باشد و در کاربرد های خاصی استفاده می شود. هر چهار محصول دارای کیفیت یکسان و چسبندگی عالی به محدوده گسترده ای از زیرآیند ها می باشند. Amirez 142 یک پلی آمین فعال پایه آب امولسیفای شده می باشد که هم برای رزین های اپوکسی امولسیفای شده و هم برای رزین های اپوکسی مایع استفاده می شود.

Amirez 148/010 یک پلی آمین اداکت محلول در آب می باشد که دارای جامد بالا ، ویسکوزیته پایین و pot-life طولانی می باشد. این هاردنر می تواند برای امولسیفای کردن بیشتر رزین های اپوکسی مایع استفاده شود. Amirez 148/024 یک پلی آمین اداکت محلول در آب می باشد که دارای سخت شدن سریع در دمای محیط و دماهای پایین می باشد. این هاردنر دارای ویسکوزیته پایین ، رنگ پایین و جامد بالا می باشد. Amirez 148/055 یک هاردنر پلی آمین محلول در آب می باشد. این هاردنر برای محصولات بسیار چقرمه و بسیار براق طراحی شده است. این هاردنر هم با رزین های اپوکسی جامد و هم در رزین های اپوکسی مایع قابل استفاده می باشد. Incozol 4 یک هاردنر بر پایه بیس اکسازولیدین می باشد که در حضور رطوبت هیدرولیز شده و یک آمین فعال و هیدروکسیل ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا