اخبار

مشوق‌های کشور چین برای واردات محصولات پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا/ اگر صادرکننده هستید، بخوانید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر به عنوان بخشی از تلاش‌هایی که جهت مبارزه با شیوع ویروس انجام شده است، مقامات چینی، تجار را تشویق می‌کنند که برای کمک به درمان و جلوگیری از ویروس کرونا واردات محصولات پزشکی را بیشتر کنند.

یک ابلاغیه رسمی در تاریخ 6 فوریه 2020 از جانب وزرات بازرگانی چین اعلام شد که به موجب آن «واحدهای بازرگانی محلی باید تاکید بیشتری بر گسترش واردات محصولات کنترل و پیشگیری این ویروس داشته باشند. لازم است مقامات مسئول محلی سازمان‌دهی، هدایت و هماهنگی‌هایی را در راستای تسهیل ارتباطات برعهده گرفته و مسئولیت‌هایشان را انجام دهند.»

این ابلاغیه از جانب وزارت‌خانه اعلام کرده است که “واردات محصولات پزشکی و مواد اولیه برای تولید باید گسترش یابد، از این مواد و محصولات وارداتی به خوبی استفاده شود تا عرضه محصولات کشاورزی مانند گوشت در بازارهای محلی افزایش یافته و به این ترتیب از مدل‌های جدید کسب‌وکار در تجارت خارجی بیشترین بهره برده شود و با گسترش محصولات وارداتی مبتنی بر شرایط محلی، در مبارزه علیه این اپیدمی پیروز شویم.”

این ابلاغیه همچنین می‌گوید که اطلاعات پیرامون 51 عرضه کننده یا کانال‌های عرضه محصولات پزشکی در 14 کشور و ناحیه در اختیار واحدهای بازرگانی محلی قرار داده شده است.

بر اساس اعلامیه سازمان بهداشت جهانی در تاریخ 6 فوریه، ابتلای 28,276 نفر به ویروس کرونا در دنیا تایید شده است که در میان 28,060 نفر از این افراد تنها در چین هستند. همچنین از میان 564 مرگ گزارش شده بر اثر این ویروس تنها یکی از این افراد خارج از چین بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا