اخبار

مستربچ های رنگی جدید حاوی افزودنی های لیزری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Finke  در نمایشگاه Plastpol 2018 مستربچ ها، مخلوط های رنگ دانه ای، رنگ های مایع و سایر محصولات خود را ارائه کرد. یکی از محصولات حائز اهمیت این شرکت مستربچ های لیزری بوده که امکان تطابق های رنگی را فراهم می آورد.

اما مستربچ های لیزری چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مستربچ های لیزری عمدتا به مستربچ هایی گفته می شود که دارای افزودنی های لیزری باشند. یعنی افزودنی هایی که می توانند در اثر تابیدن اشعه ی لیزر از خود نشانه به جای بگذارند. نشانه گذاری با لیزر روشی نوین بوده و زمانی که کاربردهایی نظیر خودرو و کاربردهای پزشکی مورد نظر است، اثرات دائمی و غیر قابل تغییر را ایجاد می‌نماید.

شرکت Finke با تولید مستربچ های رنگی حاوی افزودنی های لیزری محصولاتی را تولید نموده که به خوبی با محصول نهایی هماهنگ بوده و نیازی به فدا کردن ظاهر رنگ برای ایجاد تطابق های ظاهری نمی باشد.

شرکت Finke با استفاده از تجهیزات پیشرفته ی لیزری خود برای نشانه گذاری دائمی پلاستیک ها قادر است نمونه محصولات قابل اعتمادی را تولید نموده که شرایط مطابق سازی رنگی را فراهم می آورد و زمان مورد نیاز برای ورود مشتریان خود به بازار را کوتاه تر می نماید.

جدا از تولید مستربچ های گرانولی و پودرهای رنگ دانه ای شرکت Finke محصولات دیگری نظیر رنگ های مایع (Liquid dyes) و رنگ های چسبی (Coloring Paste) را نیز تولید می نماید. تولیدات این شرکت تقریبا برای هر نوعی از کاربردهای پلاستیکی مناسب می باشد. سالیانه متخصصین شرکت Finke بالغ بر 8000 رنگ مطابق با مشخصات مورد نیاز مشتریان خود برای صنایع مختلفی نظیر لوازم آرایشی، غذا و بسته بندی، فناوری پزشکی، خودروسازی، مبلمان تجهیزات الکترونیکی و اسباب بازی ها تولید می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا