اخبار

مستربچ های حاوی ضداکسنده و پایدارکننده مخصوص پلی اتیلن پر چگال

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر برای ساخت شبکه های محافظ کشاورزی (agricultural protective nets)، شرکت ایتالیایی VIBA مستربچ جدی خود با نام VIBATAN® HDPE UV MASTER  را معرفی نموده است. این محصول جدید مستربچی نوین بوده و دارای یک پایدارکننده ی UV همراه با HALS می باشد. در کنار تمامی این مواد، این مستربچ دارای یک ضداکسنده بوده که همگی روی پلیمر حامل (Carrier) پلی اتیلن پرچگال قرار گرفته اند.

استفاده از این محصول طول عمر شبکه های محافظ کشاورزی را تا 10 سال افزایش داده، مقاومت را تا  ppm 1000 در برابر سولفور،ppm 60 کلرین و ppm 45  آهن افزایش می دهد.

HALS استفاده شده در این محصول پایداری بسیار خوبی در برابر گرما و حرارت داشته و پایداری آن را نه تنها طی فرآیند بلکه طی چرخه ی زندگی محصول نهایی نیز بهبود قابل توجهی می دهد. این محصول مقاومت خوبی را در برابر عوامل مهاجم دارا بوده و برای در معرض شرایط سخت قرار گرفتن طراحی شده است.

افزایش تنش سلولی و حجم داخلی میوه ممکن است باعث شکستگی پوستی گردد. بسیاری از مواقع وزش باد می تواند این شرایط را بدتر کند. با وجود محافظت محصولات زراعی از پدیده های ناگوار هواشناسی، نیاز است تا کشاورزان محصولات خود را از آسیب های حشرات و پرندگان حفظ نمایند.

یکی از موثرترین راه حل ها در جهت از بین بردن مشکلات مذکور ساختن شبکه های محافظتی از پلی اتیلن پرچگال می باشد. این محصولات می توانند به صورت دستی روی ساختارهایی که آماده شده اند به صورت ثابت قرار گیرند. در مواردی که این شبکه های محافظتی دارای مش ریزتر باشد، با وجود یکنواخت کردن انتشار اشعه های خورشید به میوه ها و محصولات درون ساختار، بلوغ محصولات زراعی را به تعویق میندازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا