اخبار

مستربچی برای بهبود ظاهر و عملکرد پلاستیک های بازیافتی تولید شد

گروه ترجمه وو تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر تغییرات خواص، رنگ و ویژگی‌های ظاهری بسپارها پس از بازیافت یکی از اصلی ترین معضلات در استفاده‌ی مجدد از این مواد است. شرکت Ampacet با طراحی و تولید یک مستربچ افزودنی با نام Blue Edge 78 موفق شده است عملکرد و ظاهر بسپارهای مصرف و بازیافت شده را تا مقادیر قابل توجهی بهبود دهد.

این افزودنی در درجه‌ی اول مخصوص PET بازیافتی تولید شده تا با ایجاد درجه‌ی اندکی از رنگ آبی، شفافیت، براقیت، ظاهر تمیزتر و تازه تر را در این بسپار افزایش دهد.

علاوه بر ایجاد ظاهر و ویژگی‌های عملکردی مناسب، مستربچ Blue Edge 78 از نقطه نظر فرایند پذیری نیز مزایایی را ایجاد می‌کند. استفاده از این مستربچ موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود. به طور کلی Blue Edge 78 برای استفاده در بطری‌های آب مناسب شناخته شده و برای بطری‌های مخصوص نگهداری لوازم مراقبت‌های شخصی نیز قابل استفاده است.

به عنوان یکی از اصلی ترین مزایای Blue Edge 78 که این محصول را قابل استفاده در کاربردهای مختلف می‌کند، می‌توان به موجودیت آن در رنگ‌های مختلف سبز، کهربایی و سرخابی علاوه بر رنگ آبی اشاره کرد.

با توجه به قوانین اعمال شده از سوی اتحادیه‌ی اروپا، میزان بازیافت پلاستیک‌ها روز به روز در حال افزایش است. از طرف دیگر بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید محصولات خود به دنبال مواد بازیافتی به عنوان مواد اولیه هستند. قیمت مواد بازیافتی نسبت به مواد نو کمتر بوده و ظاهر “سبزتری” از تولیدکننده در نظر مشتری می‌سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا