اخبار

مسابقه علمی شماره یک انجمن خوردگی ایران ‏

بسپار می نویسد، انجمن خوردگی ایران در نظر دارد به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضا و علاقمندان به مباحث خوردگی و کنترل آن و بهره مندی از تجربیات کارشناسان و متخصصین خوردگی، اقدام به برگزاری مسابقات علمی به صورت ماهیانه بر روی تارنمای انجمن نماید.
بدین وسیله انجمن خوردگی ایران از کلیه صاحب نظران، کارشناسان و اعضای گرامی برای شرکت در مسابقه و هر چه پر رونق کردن آن دعوت بعمل می آورد. 

این مسابقه به صورت طراحی سوال در زمینه تخریب ناشی از خوردگی و موضوعات مرتبط با آن بوده و انجمن به مدت یکماه آماده دریافت پاسخ‌های شرکت کنندگان خواهد بود. از طرف انجمن خوردگی ایران جایزه ای به رسم یادبود و سپاسگزاری از مشارکت در مسابقه، به برنده تقدیم خواهد شد و در صورتی که پاسخ دهندگان صحیح بیش از یک نفر باشند، برنده به قید قرعه کشی انتخاب می‌شود. ضمناً علاوه بر تارنمای انجمن اسامی برندگان هر ماه در خبرنامه الکترونیکی انجمن نیز اعلام خواهد شد. همچنین از کلیه اعضا دعوت می شود تا در صورت علاقمندی به صورت فردی یا گروهی، تجربیات گرانبها و توانایی‌های بی نظیر خود را در قالب سوال با فرمت مسابقه تهیه و به آدرس پست الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

نجمن خوردگی ایران سوال‌های منتخب را که حاصل تجربیات شخصی و میدانی طراح / طراحان باشد در اولین فرصت به عنوان سوال مسابقه در تارنمای انجمن قرار خواهد داد. امیدواریم مشارکت هر جه بیشتر شما اعضای فرهیخته و صاحبان اصلی انجمن منشاء اشتراک دانسته‌ها و تجربیات ارزشمند و نهایتاً کاهش هر چه بیشتر خسارات ناشی از خوردگی در كشورمان گردد. لازم بذكر است طراحی سوالات محدودیت موضوعی نداشته و کلیه صنایع اعم از نفت،گاز، پتروشیمی، فولاد، مس، آلومینیم، نیروگاه ها، آب و فاضلاب و… و مراکز علمی و دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی را شامل می شود. انجمن خوردگی ایران آمادگی دارد سوالات طراحی شده توسط شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی را با لوگوی این مراکز با تقبل هزینه‌های تبلیغاتی و جایزه در تارنمای انجمن قرار دهد. لطفاً با انتقاد و پیشنهادات خود انجمن خوردگی ایران را در هرچه پر بارتر کردن این مسابقه علمی یاری نموده ودر صورت هرگونه سوال یا ابهامی با شماره تلفن‌های 8و88344287 دبیرخانه انجمن تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا