اخبار

مرکز تجاری ایران در ارمنستان افتتاح می‌شود

بسپار/ایران پلیمر مدیرکل امور بین‌الملل وزارت کار گفت: مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان نمایشگاه دائمی توانمندی‌های اقتصادی کشور افتتاح می شود.

 به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد فروزان در نشست و بیناری با مدیر امور بین‌الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان اظهار کرد: با هدف تبیین ظرفیت‌های دو طرف در حوزه‌های تولید و تجارت محصولات و خدمات، تفاهم‌نامه همکاری در این حوزه منعقد خواهد شد.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آماده‌سازی مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برای عرضه توانمندی‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای تعاونی‌های شاخص، گفت: این پتانسیل ارزشمند در سفر وزیر کار ایران به ایروان افتتاح می‌شود.

فروزان با تشریح کامل ظرفیت‌ها و شرح وظایف معاونت‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و مراکز اقتصادی زیرمجموعه وزارت مردم، از آمادگی راه اندازی مراکز آموزش مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای توسط اساتید ایرانی، مشاوره در حوزه بیمه‌ای و خدمات امور بازنشستگان و معلولان خبر داد.

میناسیان مدیر امور بین‌الملل وزارت کار و امور اجتماعی ارمنستان نیز در این نشست بیان کرد: با توجه به گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران، همکاری‌های طرفین می‌تواند بسیار اثربخش و مثبت باشد.

وی از پیشنهاد تأسیس مجموعه‌ای همسو با اهداف بهزیستی جهت ارائه خدمات به زنان و افراد بی سرپرست، معلولین و توانخواهان و همچنین راه‌اندازی مرکزی جهت آموزش فنی‌وحرفه‌ای جوانان در ارمنستان استقبال کرد.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا