اخباراخبار ویژه

تعداد بازدیدکنندگان خارجی ایران پلاست از غرفه گذاران پیشی گرفت/ ایوب بنوی: ایران پلاست چهاردهم با 200 شرکت داخلی و 250 تاجر خارجی برگزار می شود

بسپار / ایران پلیمر ایوب بنوی مدیر چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با اعلام این مطلب، گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور 200 شرکت داخلی و 250 تاجر خارجی در دو گروه انفرادی و هیئت برگزار می شود.

ایوب بنوی در خصوص جانمایی گروه های کالایی ایران پلاست، افزود: در این دوره از نمایشگاه، چهارگروه کالایی مواد اولیه در سالن های 38، 40 و A40، گروه ماشین آلات و تجهیزات در سالن B38 و گروه محصولات نهایی، نیمه نهایی و خدمات در سالن های A41، 44-1 و 2-44 جانمایی شده اند. وی در خصوص وجه تمایز چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: وجه تمایز این دوره نمایشگاه، حضور پر رنگ شرکت های دانش بنیان و همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی و آنلاین است که همزمان با آغاز به کار نمایشگاه فیزیکی از 19 بهمن ماه آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.

مدیر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در خصوص برگزاری نمایشگاه آنلاین،با بیان اینکه برای بیش از 22 هزار بازدیدکننده هدف خارجی اطلاعات نمایشگاه مجازی و دعوتنامه بازدید ارسال شده است، اظهار کرد: هر چند در ادوار گذشته هم بخش نمایشگاه مجازی در سایت ایران پلاست وجود داشته است، ولی این پلتفرم در سال جاری با امکانات و ظرفیت های کاملا منطبق بر استانداردهای برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین به روزرسانی شده است و در اختیار غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. وی افزود: یکی دیگر از امتیازات متفاوت این نمایشگاه آنلاین نسبت به نمایشگاه های مشابه مجازی، امکان برقراری تماس از طریق ارسال پیام، گفتگوی صوتی و تصویری و همچنین امکان برقراری جلسات آنلاین با حضور چندین نفر است.

برگزاری جلسات و همایش های معرفی محصولات و خدمات و ارائه آخرین تکنولوژی ها و دست آوردهای شرکت ها به صورت آنلاین هم در این بستر مهیاست. به گفته وی، یک نکته مهم دیگر درخصوص این نمایشگاه مجازی، امکان معرفی فرصت های سرمایه گذاری شرکت های حاضر و همچنین معرفی فرصت های شغلی است که می تواند برای بازدیدکنندگان جذابیت ویژه و جدیدی در فرایند برگزاری نمایشگاه تلقی شود. ایوب بنوی خاطر نشان کرد: در این دوره با 11 تشکل با 80 هزار عضو در بخش صنایع پلیمری و پلاستیک مذاکرات و مکاتباتی در جهت بازدید از نمایشگاه آنلاین انجام شده است. گفتنی است؛ چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 19 تا 22 بهمن ماه و در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

 

ستاد خبری ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا