اخبار

ایران پلاست/ مدیرعامل البرزپلیمر سپاهان: آینده ماشین های اکسترودر، تحقق سرعت تولید بالاتر است

بسپار/ایران پلیمر  ابوالفضل فشارکی، مدیر عامل شرکت البرز پلیمر سپاهان است. این شرکت بیش از دو دهه در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات پلاستیک فعالیت داشته و تا کنون توانسته کارخانه های زیادی چه در داخل و چه خارج کشور را تجهیز و به مرحله بهره برداری برساند.

فشارکی به ستاد خبری ایران پلاست در خصوص ماشین آلات ساخت این شرکت گفت: اگر بخواهم ماشین آلات فرآیند پلاستیک این مجموعه را معرفی کنم می توانم در گروه های زیر آنها را طبقه بندی کنم:

  1. خطوط تولید لوله های پلی اتیلن و PVC
  2. خطوط تولید لوله های گازرسانی PE
  3. خطوط تولید لوله های برقی از جنس PVC
  4. خطوط تولید لوله های PP  آب آشامیدنی
  5. خطوط تولید انواع دیوار پوش – کف پوش و سقف کاذب
  6. خطوط تولید پروفیل های UPVC  و ABS
  7. خطوط تولید انواع نی نوشابه
  8. خطوط تولیدانواع لوله های سرم پزشکی
  9. خطوط تولید انواع گرانول سفت و نرم PVC  پزشکی و صنعتی
  10. خطوط تولید اواع لوله های آبیاری قطره ای ( تیپ – لی فلت نخ دار و ساده )
  11. تجهیزاتی از قبیل میکسر – آسیاب – قالب و غیره

 

وی در ادامه به نوآوری این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: از جدیدترین دست آورد های این شرکت در یکی دو سال اخیر می توانم به ساخت خطوط تولید قطعات از جنس  ABS در صنعت پزشکی و مواد غذایی اشاره کنم .

در پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در خصوص ماشین آلات تولید تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و در حوزه آب و آبیاری قطره ای ماشین آلاتی را در معرض دید عموم قرار خواهیم داد .

فشارکی همچنین افزود: چالش های مرتبط با صنعت ما در حال حاضر عدم دسترسی به مواد اولیه، کمبود نیروی کار متخصص، عدم حضور مشتریان خارجی از کشور های همجوار به دلیل مشکلات سیاست خارجی کشور، همچنین مشکلات عمومی مبتلابه همچون قطعی برق، مسایل مالیاتی، بیمه و غیره است .

در برنامه های آینده شرکت، در نظر داریم ماشین آلاتی با سرعت بیشتر طراحی کنیم و استفاده از تکنولوژی های روز در ساخت ماشین آلات را همواره دنبال می کنیم. سعی می کنیم که R & D  شرکت را تقویت کنیم تا بتوانیم رضایت مشتری را در همه ابعاد جلب کنیم .

مدیرعامل البرز پلیمر سپاهان در پایان گفت: به نظرم ایران پلاست در گذشته بعد از چاینا پلاست بزرگترین نمایشگاه در آسیا بود. عدم حضور شرکت های خارجی به این نمایشگاه آسیب می زند. ایران پلاست پتانسیل بیشتری نسبت به سایر کشورهای برگزار کننده نمایشگاه در منطقه دارد. به لحاظ اینکه از نظر موقعیت جغرافیایی ایران پلاست در منطقه خیلی خوبی واقع شده، می تواند سهم زیادی از بازارهای کشور های آسیای میانه و حوزه خلیج فارس را برای شرکت کنندگان تصاحب کند .

با آرزوی روزهای خوب برای صنعت پلاستیک و ایران پلاست.

 

ستاد خبری ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا