اخبار

مدل کسب و کار جدید در بازار نام های بزرگ ماشین آلات پلاستیک: اجاره بده!

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  شرکت GINDUMAC به عنوان همکار استراتژیک شرکت KraussMaffei محسوب شده و مسئول بازاریابی ماشین آلات مستعمل این شرکت در سراسر دنیا است. در حال حاضر شرکت KraussMaffei یک مدل کسب و کار جدید با نام “اجاره بده” را راه اندازی کرده که با استفاده از آن شرکت GINDUMAC می تواند مطمئن باشد که تعداد بسیار زیادی از ماشین آلات می توانند پس از اتمام مدت زمان اجاره اعتباری (لیزینگ) با بهترین قیمت ممکن در بازار مجددا خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرند.

یکی دیگر از وظایف شرکت GINDUMAC محافظت از ماشین آلات استفاده شده بوده تا زمانی که مشتریان KraussMaffei تصمیم به تعویض آن بگیرند. زمانی که یک دستگاه جدید از شرکت KraussMaffei در این طرح تحویل گرفته می شود شرکت GINDUMAC شرایط تضمینی را مطرح کرده و قیمت های خرید رقابتی برای ماشین آلاتی که در حال حاضر در حال استفاده هستند را مطرح می کند.

در کمتر از ۴۸ ساعت، شرکت  GINDUMAC قادر است ارزش  هرگونه ماشین الات فرآیند پلاستیک در بازار را مشخص کند. این کار با استفاده از یک نرم افزار ارزش گذاری حاوی الگوریتم هوشمند داده (Data)، صورت می گیرد.

تمرکز شرکت GINDUMAC در بازار کسب و کار به استقلال نام تجاری هم دقت می کند. به همین دلیل شرکت های دیگری نظیر Arburg، Engel، Battenfeld و Milacron توسط GINDUMAC معرفی و فروخته می شوند.

در واقع GINDUMAC شرکتی فعال در حد بین المللی بوده که قادر است ماشین الات فرایند پلاستیک، فرایند ورق های فلزی و دستگاه های کار با فلز را خریده و به فروش برساند.

با توجه به ادعای GINDUMAC این شرکت با استفاده از تجهیزات داده ای و دیجیتال یک داد و ستد مشخص، عادلانه، شفاف و اقتصادی را ایجاد می کند. شرکت های مختلف تنها با انجام چند کلیک! می توانند دستگاهی را فروخته و یا خریداری نمایند.

به صورت همکاری های مشترک با KraussMaffei، GINDUMAC گستره ی فعالیت های خود را به دستگاه های قالب گیری تزریقی نیز ارتقا داده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا