اخبار

مخالفان حجاب اختیاری چه چیزهایی را در نمایشگاه رنگ و رزین تهران ندیدند؟/ دوستان، دقیقا کجایید؟!

بسپار/ ایران پلیمر هفته گذشته محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی IranCoat 2022 بود (گزارش های تصویری این نمایشگاه در شبکه های اجتماعی این گروه رسانه ای منتشر شده و گزارش تخصصی مربوط به این رویداد در نخستین شماره منتشره پوشرنگ انتشار خواهد یافت).

بدیهی است این نمایشگاه نیز به جهت اجتماعی جدای از جو حاکم بر جامعه و مطالبات و اعتراضات موجود در سطح جامعه نبود. حالا خبرگزاری تسنیم با درج گزارشی به جای توجه به موضوع نمایشگاه یاد شده، حواشی این نمایشگاه را هدف قرار داده است.

باید به این دوستان گفت زمانی که دست درکاران این صنعت و تولیدکنندگان آن زیر فشار تحریم ها و عدم دسترسی به منابع اولیه (چنانکه در چند ماهه اخیر شاهد توقف تولید پتروشیمی پارس و تبعات آن بودیم) دست و پا می زدند تا بتوانند مجموعه های خصوصی خود را با صدها و هزارها شاغل سرپا نگهدارند، شما کجا بودید؟

زمانی که محدودیت های اینترنت گلوی تولید را سخت تر از همیشه از سوی حاکمیت و نه نیروی خارجی فشار می داد و می دهد، دقیقا خبرنگاران شما کجا هستند؟

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از فرافکنی هایی که این روزها به روال معمول سیاست های جاری شما تبدیل شده، اگر حوصله انجام کار خبری مستقل در سرویس اقتصادی خود را ندارید، دست کم سری به مجلات و رسانه های تخصصی بزنید و حرف مدیران و صاحبان صنعت را بشنوید.

مشکل آنها قطعی های مکرر برق در تابستان در شهرک های صنعتی و قطعی گازی ست که سرچشمه های تولید مواد اولیه را تهدید می کند و نه آن چیزهای دیگر که فقط به چشم های شما می آید!

حالا که در یک نمایشگاه تخصصی آبرومند و در شرایط اقتصادی امروز با این حد از بی ثباتی (که بخشی از آن را در نوسانات و افزایش روزانه نرخ ارز می شود دید)، گروهی متخصص با هزار و یک مساله گفته و ناگفته ی بارها، گرد هم آمده اند تا از فرصت ارایه دستاوردهای خود و بازارسازی تازه، شاید بتوانند استفاده کنند، همین را هم تاب نمی آورید؟

دست کم با باور های خود، یک بار دیگر شعار امسال را با خود مرور کنید. شاید راهی غیر از آنکه می روید به رویتان گشوده شد.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا