اخبار

محکومیت میلیاردی شرکت تعاونی صنف پلاستیک شهریار

بسپار/ ایران پلیمر تعزیرات حکومتی تهران از محکومیت ۱۸۰ میلیارد ریالی مدیرعامل شرکت تعاونی صنف پلاستیک و ملامین شهریار خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از محکومیت ۱۸۰ میلیارد ریالی مدیرعامل شرکت تعاونی صنف پلاستیک و ملامین شهریار به اتهام عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی خبر داد.
محمدعلی اسفنانی  افزود: جمعی از واردکنندگان ظروف یکبار مصرف از فروش آزاد مواد اولیه مورد نیازشان شکایتی داشتند که پرونده در اداره کل تعزیرات تهران بررسی شد.
وی گفت: حسین معینی مدیرعامل شرکت تعاونی صنف پلاستیک شهریار ۹ قلم کالای مواد پتروشیمی به میزان ۲ هزار و ۷۴۲ تن با ارز دولتی دریافت کرده بود که ۲ هزارو ۴۲۴ تن را به قیمت آزاد و به غیر از اعضا و تولیدکنندگان واقعی عرضه کرده بود که از نظر تعزیرات این اتهام، ​عرضه خارج از شبکه محسوب می‌شود.
اسفنانی ادامه داد: از کل این ۹ قلم کالای مواد پتروشیمی، متهم مذکور فقط ۳۱۸ تن را به مصرف کننده واقعی داده بود و بر همین اساس آقای حسین معینی با حکم قطعی تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تهران به پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا