اخبار

محمد هاشمی، مدیرعامل شرکت پایدار پلاستیک: با نیمایی شدن قیمت عرضه موا پتروشیمی بخشی از مشکلات تامین مواد حل شد

بسپار/ ایران پلیمر پایدار پلاستیک فعالیت خود را با تاسیس فروشگاه در چهار راه مولوی تهران در سال 1356 آغاز کرد و هنوز هم در هماین محل به قوت خود باقیست. سپس با توجه به نیاز بازار، پا به عرصه ­ی تولید گذاشت و از سال 1391 در بخش تولید نیز فعال است. محصولات این شرکت را عموما نایلکس تشکیل می­دهد و بیشتر تمرکز بر نایلکس­ های چاپی است. علاوه بر این کیسه فریزر رولی و سفره های یکبار مصرف نیز در سبد محصولات ما یافت می ­شود.

محمد هاشمی مدیرعامل این مجموعه در مصاحبه با بسپار ادامه داد: دغدغه اصلی ما تامین مواد اولیه است. بحث سهمیه ­های بهین یابی و عرضه های نامناسب پتروشیمی­ ها تولید کنندگان را دچار زحمت  فراوانی کرده است. هرچند نباید از حق گذشت که در حال حاضر با بهبود مواجه شده است. در واقع بخش عمده ­ای از مشکل عرضه با جهش از دلار دولتی به نیمایی حل شد و عرضه ­ها افزایش یافت.

مرکب ­ها نیز دچار افزایش قیمت شده به گونه ­ای که پیش از این به صورت اعتباری خرید می ­کردیم اما اکنون به صورت پیش پرداخت! البته بنابر شنیده­ ها تامین مواد اولیه  مرکب نیز به مشکل خورده و ما نیز به عنوان عضوی از این زنجیره دچار مشکل شده ­ایم.

 

(ادامه دارد…)

 

متن کامل این گفت و گو را که در شماره 198 ماهنامه بسپار در اسفندماه منتشر شده است، بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا