اخبار

محمدتقی غیاثی دلایل خود را در واگذاری ریاست انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC تشریح کرد

محمد تقی غیاثی که در انتخابات اخیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات PVC بیشترین آرای مجمع را از آن خود کرده بود، با انتشار یادداشتی از دلایل خود برای واگذاری ریاست هیات مدیره این تشکل به عباسعلی متوسلیان گفت که تجربه چهار دوره حضور در این منسب را دارا بوده است. وی در این یادداشت آورده است: 

 

همکاران گرامی

با سپاس از شما عزیزان که با شرکت با شکوه خود در انتخابات هیات مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی برگ زرین دیگری بر افتخارات این مجموعه افزودید. 
شما با رای حداکثری خود به اینجانب ماموریت دادید تا در مقام رییس هیات مدیره انجمن و به عنوان نماینده فعالین این صنعت، وظیفه ساماندهی و ارتقای این صنعت را با محوریت رفع موانع تولید و بهبود همه جانبه کیفیت و افزایش فروش و گسترش بازارهای آن، در دست گیرم و نظم بخشیدن به ساختار داخلی و فعالیتهای انجمن را عهده دار شوم.
اما دوستان و یاران همراه،
چنین نشد و اینجانب برای حفظ وحدت و همدلی در انجمن و دستیابی به خواسته های حداقلی شما عزیزان، از حق قانونی خود گذشتم و این سمت را به دوست عزیزمان آقای عباسعلی متوسلیان واگذار نمودم تا ایشان به حضور خود در انجمن به عنوان رییس هیات مدیره ادامه دهند.
اما به شما عزیزان اطمینان میدهم  که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره دوره هشتم، تمام تلاشم را جهت رونق این صنعت خواهم کرد و به صورت پیگیرانه و مستمر گزارش عملکرد انجمن را به سمع و نظرتان خواهم رسانید.
محمدتقی غیاثی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا