اخبار

محصولات جدید شرکت WACKER وارد بازار شد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در نمایشگاه European Coatings Show (ECS) 2017 که در تاریخ 4 تا 6 ماه آپریل گذشته در نورمبرگ برگزار شد، گروه شیمیایی WACKER سری جدیدی از محصولات پیونده (Binder) خود با نام SILRES® REN70-M را معرفی کرد. این محصولات در پوشش‌های دما بالا کاربرد دارد. 

در واقع این شرکت ادعا می‌کند که زمانی که از این محصولات در پوشش‌ها استفاده می‌شود تحمل دمایی آن تا 600 درجه‌ی سلسیوس افزایش پیدا می‌کند. این محصول جدید فاقد هرگونه حلال آروماتیک (کمتر از 0/1 درصد) بوده و برای پوشش‌دهی تجهیزات صنعتی نظیر قطعات موتوری یا اجاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

برای پوشش‌های مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی (weathering-resistant)، شرکت WACKER یک سیلیکون جدید واسطه به نام SILRES® IC 235 را معرفی کرده است. این محصول جدید به هیچ وجه حاوی ترکیبات آروماتیک نمی‌باشد. 

از این محصول در پوشش دهی پل‌ها، توربین‌های بادی و یا تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کاربردهای مقاوم در برابر آتش نیز شرکت WACKER محصول جدیدی با نام VINNAPAS® EZ 3067 را تولید نموده است. این محصول نیز در نمایشگاه به علاقمندان این حوزه معرفی شد.
محصول SILRES® REN70-M تقریبا عاری از هرگونه ترکیبات آروماتیک بوده و جایگزین مناسبی برای چسباننده‌های معمول در کاربردهای مقاوم در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی محسوب می‌شود. این نوع چسباننده‌های رزین سیلیکونی معمولا به صورت محلول در حلال‌هایی نظیر زایلن به فروش می‌رسند. این درحالی است که محصول SILRES® REN70-M از ماده‌ای به عنوان حلال استفاده کرده که محصولی زیست‌تخریب‌پذیر نیز هست.
محصول SILRES® REN70-M تلفیق مناسبی از انعطاف‌پذیری و سفتی را ایجاد نموده و زمانی که از آن در پوشش فلزات استفاده می‌شود، از خوردگی (Corrosion) جلوگیری نموده و حتی در دماهای بسیار زیاد یا افتاخیزهای شدید دمایی نیز بسیار مقاوم است.

[EasyDNNnewsLink|125]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا