اخبار

محصولات جدید تمیزکننده قسمت‌های داخلی اکسترودرها و دستگاه‌های تزریق

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Ultra System پس از ما‌ه‌ها کار آزمایشگاهی و آزمون‌های متعدد بر روی ماشین‌آلات مختلف صنعت بسپار، محصول جدید خود با نام تجاری PO-CS، POE-CS (هردو مناسب برای پلی‌الفین‌ها)، High-CS (برای بسپارهای شفاف نظیر پلی‌کربنات و پلی‌متیل متاکریلات)، PET-CS (برای پلی‌اتیلن ترفتالات) و HT-CS (برای تمامی گونه‌های پلی‌آمید، پلی‌اتراتر کتون و پلی‌اترایمید) را روانه بازار نمود.

تمامی این محصولات برای تمیزکردن پیچ/بدنه رانشگر (barrel) و سامانه راه‌گاه‌های داغ مناسب بوده و به دلیل فرمول‌بندی نوین از بازدهی پاک‌سازی بالاتری نسبت به نمونه‌های استاندارد این شرکت برخوردار است.

زمان تمیزکاری محصولات جدید برای دستگاه قالب‌گیری تزریقی با ابعاد متوسط (نیروی نگهدارنده= 600 تن، قطر پیچ= 90 میلیمتر) نسبت به نمونه‌های قبلی این شرکت تا 30% کاهش می‌یابد. این نکته به معنای کاهش 90 درصدی در هزینه کلی در مقایسه با تمیزکاری بدون ماده تمیزکننده می‌باشد.

تمامی محصولات 100% قابل بازیافت است. از دیگر مزیت این محصول قابلیت استفاده در دمای oC420 بدون تولید عنوان شده است. تمامی محصولات سری CS به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) رسیده است و برای کاربردهای پزشکی و دارویی نیز مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا