اخباراخبار ویژه

محافظت در برابر خوردگی با استفاده از پوشش پودری جدید پلی استر شرکت PPG

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت PPG، پوشش پودری جدید خود با عنوان PPG ENVIROCRON™️ HTE را به بازار عرضه کرد. این پوشش، شفافیت بالایی دارد و برای ماشین های سنگین مانند ماشین آلات کشاورزی و سایر ماشین آلات صنعتی می تواند مور استفاده قرار بگیرد و از آن ها در برابر خوردگی حفاظت خوبی را به عمل آورد.
PPG ENVIROCRON™️ HTE این پوشش پس از یک مرحله اعمال، شفافیتی معادل 85% ایجاد می کند و همچنین پایداری زیادی بر روی سطح از خود نشان می دهد. عملکرد این پوشش پودری پس از یک لایه اعمال بر روی سطح، بیش از سه برابر پوشش های مرسومی است که در بازار وجود دارند. این در حالی  است که قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه ندارد و مدت زمان اعمال طولانی تری نخواهد داشت.

همچنین بر روی آستری های مختلف قابل اعمال خواهد بود. نتیجه ی استفاده از این پوشش، حفاظت در برابر خوردگی بیشتر و بازده بالاتر پوشش دهی سطح است.
Jamie White، مسئول بخش آموزش PPG در مورد این محصول بیان می کند، PPG ENVIROCRON™️ HTE نسبت به محصولات مشابه میزان هدر رفت کمتری حین اعمال دارد. چرا که میزان پوشش دهی آن در اولین مرحله زیاد است و این موضوع هنگام اعمال این پوشش موجب صرفه جویی بیشتر در مصرف پوشش می شود. این محصول پایداری رنگ و براقیت بالایی دارد که باعص می شود ماشین پوشش داده شده برای مدت زمان طولانی تری خوب و بدون عیب به نظر برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا