اخبار

محافظت از نوشیدنی‌های حساس با قیمت بهینه: بازار نوشیدنی ها سالیانه 6 درصد رشد می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Sidel با وجود 45 سال سابقه‌ی تولید بطری‌های حاوی نوشیدنی‌های داغ و دارا بودن بیش از 1000 دستگاه تولید و تجهیزات مربوط به اینگونه تولیدات در سراسر دنیا، اکنون گزارش کرده است که می‌توان بطری‌هایی را تولید کرد که نوشیدنی‌های حساس و طبیعی همچون آبمیوه‌ها، انواع چای و آبمیوه‌ها را به خوبی در آنها محافظت، نگهداری و حمل و نقل کرد. 

این شرکت با تولید بطری‌های PET طراحی شده می‌تواند از امنیت نوشیدنی‌های موجود در بطری‌ها اطمینان حاصل نماید. این محصولات جدید می‌توانند دارای کیفیت بسیار خوب، بسیار مقرون به صرفه و بسیار پایدار باشند.

بازار نوشیدنی‌های حساسی همچون آبمیوه‌ها، نکتارها، چای‌ها، شهدها و … سالیانه 6 درصد در سراسر جهان در حال رشد می‌باشد و این مساله برای تولیدکنندگان بطری مساله ای حائز اهمیت محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که استفاده از بطری‌های TEP نیز در بحث نوشیدنی‌های داغ بسیار رو به گسترش می‌باشد. مهندسان و طراحان این شرکت در حال ساخت بطری‌هایی هستند که بتوان نوشیدنی‌های حساس مختلف را در آن‌ها نگهداری کرد ضمن اینکه در قفسه‌های سوپر مارکت‌ها نیز جذاب به نظر برسند. با استفاده از روش‌هایی بسیار پیشرفته و راه حل‌هایی بسیار مناسب، شرکت sidel این اطمینان را می‌دهد که کیفیت و شفافیت این بطری‌ها نظیر نداشته باشد. این شرکت با توجه به تولیدات خود قادر خواهد بود نیازهای مشتری و شرایط بازار را دستخوش تغییر قرار دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا