اخبار

مجید عبدالهی، مدیرعامل کارخانجات پارس پودر الیگودرز و کوشا پلیمر: تولید آمیزه های برپایه PVC را آغاز کرده ایم

بسپار/ ایران پلیمر شرکت پارس پودر الیگودرز با هدف تامین مواد اولیه با کیفیت، استفاده بهینه از سرمایه ­های ملی و نیروهای متخصص در سال 1371، در زمینه تولید انواع پودرهای میکرونیزه معدنی در شهرستان الیگودرز تاسیس شده­ است. این شرکت در حال حاضر با دو خط تولید تمام اتوماتیک، تامین مواد اولیه از بهترین معادن، بهره‌گیری از نیروهای متخصص، محصولاتی با کیفیت و استاندارد تولید نموده و نیاز مشتریان خود را در سراسر ایران و برخی از کشورهای همسایه در صنایع شیمیایی، رنگ‌سازی، کاغذسازی، لاستیک، پلاستیک، پوشش‌های صنعتی و ساختمانی، انواع پلیمرهای مهندسی، لوله ­های صنعتی و ساختمانی، چرم مصنوعی و طبیعی، تولید انواع مشتقات PVC، کاشی و سرامیک، چسب، مواد شوینده و بهداشتی و سایر صنایع تامین می­ کند. مجموعه کوشا­پلیمر به عنوان طرح توسعه، سال 1397 با هدف ارتقای صنعت آمیزه ­سازی و تولید انواع آمیزه ­های پلیمری بر پایه PVC، فعالیت خود را در شهرستان الیگودرز، آغاز نمود ه­است. تلاش این مجموعه تولید محصولات سالم و با کیفیت است و در این رابطه از تجربیات کارشناسان مجرب که سالیان سال تجربه موفقی در تولید این محصولات داشتند، بهره گرفته­شده ­است.

وی انتظارات خود از نمایشگاه ایران پلاست را اینگونه بیان کرد: از نظر من در حال حاضر نمایشگاه ایران ­پلاست بزرگترین و معتبرترین رویداد صنعت پلیمر در کشور ایران است. در صورتیکه دیدگاه ما در خصوص صنعت نمایشگاهی محدود به منطقه‏ و صرفا کمی است که باعث شده عملکردمان از نمایشگاه های جهانی فاصله کیفی بسیار زیادی داشته­ باشد.

برگزاری نمایشگاه‌ها به طور خلاصه یکی از ابزارهای مهم در معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی به بازارهای مختلف، شناسایی نیاز مصرف­کنندگان، تبادل اطلاعات علمی و آشنایی به تکنولوژی روز دنیا است که باعث ایجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‏ المللی می­شود. ما انتظار داریم با رفع موانع، اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه محقق شود.

با تاثیر تحریم بر روی اقتصاد کشور هیچ یک از صنایع داخلی از مشکلات بوجود آمده در امان نبوده ­اند و به همان نسبت شرکت ما نیز متاثر شده ­است. شرایط به وجود آمده باعث تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی داخلی شده که بطور قطع امکان شرکت در نمایشگاه را نیافته اند و این مسئله باعث تاسف جامعه صنعتی ­است و از نظر کمی و کیفی بر روی نمایشگاه تاثیر خواهد­گذاشت. از طرفی حضور نمایندگان شرکت­های وابسته به چهارچوب­های بین ­المللی یا زیر مجموعه نهادهایی امریکایی ممکن نخواهد­بود که این مسئله به مرور زمان باعث فاصله گرفتن ما از تکنولوژی روز دنیا خواهد­شد.

میدیرعامل پارس پودر الیگودرز از ارایه محصولات این شرکت در نمایشگاه خبر داد: در این دوره از نمایشگاه، تمامی محصولات شرکت پارس پودر الیگودرز نظیر پودر میکرونیزه کربنات کلسیم و تالک ارائه می شود و محصولات جدید شرکت کوشا پلیمر که انواع گرانول بر پایه PVC است، نیز معرفی می شود.

 

(ادامه دارد…)

متن کامل این گفت و گو را که در شماره 192ام ماهنامه بسپار در نیمه شهریور منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه ی اصلی همین سایت وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا