اخبار

مجامع عمومی وفوق العاده خیریه مهر سهیلا برگزار شد/ 1255 درمانجو تحت پوشش موسسه

بسپار/ایران پلیمر قلب مهربان تان سلامت باد
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهر سهیلا جلسه مجامع عمومی وفوق العاده این موسسه در مورخ 19 خرداد 140‪0 برگزار گردید.
محمدتقی غیاثی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مهر سهیلا بعنوان اولین سخنران این برنامه با تقدیر از زحمات حامیان و کارکنان این مجموعه گفت:
من افتخار می کنم در جمع صنعتگران صنایع پلاستیک و سایر صنایع این استان هستم که علاوه بر توسعه و آبادانی و رونق اقتصاد کشور، تلاش می کنند کمک حال و یاری رسان بیماران مبتلا به سرطان باشند. دستان پر مهرتان را می فشارم و از خدمات شایسته شما عزیزان تقدیر و تشکر دارم. از خداوند توفیق خدمت بیشتر به خلق را برای خود و شما آرزو مندم.
ناصر امینی مدیر عامل موسسه خیریه مهر سهیلا نیز با پیام امید بخشی و مهروزی بعنوان دومین سخنران در این مجمع گفت:
خدا را شاکریم در کنار شما مهربانان توانستیم یکسال دیگر را بعنوان حامی بیماران مبتلا به سرطان کمک حال این عزیزان باشیم.
مدیر عامل موسسه خیریه مهر سهیلا با ارائه‌ی گزارش منتهی به اسفند 139‪9در جمع هیات امنای موسسه به بیان چکیده ای از فعالیت های این موسسه پرداخت. وی گفت: مهر سهیلا تا کنون حدود یکهزار و دویست و پنجاه و پنج  درمانجو را تحت پوشش و حمایت قرار داده است. کمک های مالی و کمک هزینه خرید دارو، تجهیزات پزشکی، مشاوره های پزشکی و تغذیه ، مددکاری و روانپزشکی از جمله فعالیت های نوع دوستانه این مرکز بوده که با حمایت صنعتگران حامی این موسسه محقق شده است.
ناصر امینی همچنین از اهدای یک ساختمان چهار طبقه توسط یکی از نیکوکاران به موسسه خبر داد و بیان داشت ساختمان جدید موسسه خیریه مهر سهیلا در مراحل پایانی تجهیز است تا بزودی درمانجویان بتوانند از خدمات مطلوب تری بهره مند گردند.
مدیر عامل موسسه مهر سهیلا با معرفی طبقات مختلف این موسسه گفت:
ساختمان جدید مهر سهیلا دارای چهار طبقه با امکانات کامل آموزشی، مددکاری، روانشناسی، روانپزشکی در جهت پاسخگویی مطلوب تر به درمانجویان اختصاص داده شده است.
مدیرعامل موسسه در ادامه گفت
آقای دکتر نیکوئیان در گلریزان سال 99 عنوان نمودند که مطالعات درحوزه سرطان اجتناب ناپذیر است و سرطان در حال تغییر و بصورت نوظهور در حال پیدایش می باشد
باید بتوانیم تحقیقات را طوری با تغییرات پیشرفت سرطان بروز کنیم که از تغییرات مطلع شویم آگاهی از رشد تغییرات سرطان تشخیص صحیح و سریع وقاطع داشته باشیم تا مسیر درمانی درستی را انتخاب نماییم.
از طرفی وسعت وبزرگی هر موسسه به میزان ارتباطش است و موسسه مهر سهیلا برای آنکه بتواند ارتباطات خود را با مراکز تحقیقاتی ملی و بین المللی توسعه دهد باید با برخورداری از یک آزمایشگاه مجهز و به روز بتواند با این مراکز تبادل اطلاعات نماید
از این رو طبقه‌ چهارم این ساختمان به پژوهشگاه ژنتیک اختصاص داده شده که به زودی پس از تجهیز می تواند بعنوان مرکز جامع پژوهشی در استان به بهره برداری برسد.
وی با بیان مشکلات بیماران و خانواده هایشان گفت:
کسی که به بیماری سرطان مبتلا می گردد در ابتدای امر فقط خودش دچار بیماری است ولی تبعات و پیامد های نا گوار این بیماری مشکلات زیادی را به خانواده بیمار تحمیل می کند.
بیماری سرطان علاوه بر درد و رنج بیماری و هزینه های دارو و درمان بر تمامی امورات زندگی فرد تاثیر می گذارد.
یکی از این مشکلات کمک به مراقبین این بیماران است که به خدمات مددکاری و روانشناسی موثر نیاز دارند. مهر سهیلا در سال منتهی به اسفند 139‪9 توانسته بیش از 150‪ جلسه مشاوره‌ مددکاری، روانشناسی، تغذیه، ورزشی و پزشکی برگزار نماید که اثرات مطلوب آن به وضوع قابل مشاهده می باشد.
در حاشیه این جلسه از خدمات هیأت مدیره و حامیان به ریاست آقای محمد تقی غیاثی، توسط هیات امنا تقدیر گردید.
مجمع عمومی و فوق العاده این موسسه با حضور بیش از 40 نفر از اعضای هیات امنای این مرکز به رياست مهندس مرتضی شهرابی با رعایت کامل پرتوکل های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید. تعیین هیات مدیره و بازرس و همچنین تغییر در مفاد اساسنامه و تغییر آدرس جدید موسسه از جمله مصوبات این مجمع بود که در جلسه تصویب گردید.

موسسه خیریه مهر سهیلا با حمایت شرکت های صنعت پلاستیک و دیگر صنایع با هدف آموزش، پیشگیری و درمان در حال خدمت و کمک رسانی به بیماران مبتلا به سرطان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا