اخبار

ماموریت ویژه معاونان وزیر صنعت در پسابرجام

بسپار می نویسد، وزیر صنعت از ابلاغ ماموریت جدیدی به معاونان خود برای مدیریت دوران پسابرجام در روز جاری خبر داد و گفت: بخشنامه‌های مزاحم صنعتی به مرور حذف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده امروز در همایش «اجرای برجام، فصلی نو در اقتصاد ایران» در سالن اجلاس سران گفت: شب گذشته یادداشتی را به معاونان وزارت صنعت معدن و تجارت ارسال کردم که بر مبنای آن، هر معاونت یا رئیس اداره ای ماموریت یافته در سطح کار خود، وظایف و مقررات دولتی را بررسی کرده و اعلام کند که چه بخشنامه ها و موانعی پیش روی کار باسهولت بخش خصوصی قرار دارد.

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: امروز این یادداشت به معاونان ابلاغ می‌شود که بخشنامه‌های مزاحم صنعتی را حذف کنیم و البته ابلاغیه ها و مصوبات دولت و شورای اقتصاد را فهرست کرده ایم تا بتوانیم آنهایی را که می توانیم حذف کنیم.

وی تصریح کرد: آن دسته از بخشنامه های صنعتی که مزاحم فعالیت کارآفرینان و صنعت گران در دوران پس از برجام است، حذف خواهد شد اما برخی از این موانع و مزاحمت‌ها مربوط به قوانین دولتی است که باید از کانال خود اصلاح شود.

به گفته نعمت زاده: قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و قانون رفع موانع تولید ابلاغ شده است که در راستای بهبود فضای کسب و کار می‌تواند موثر باشد اما شرط آن این است که قوانین به درستی پیاده سازی شود.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا