اخبار

لذت نوآوری با ماشین های هوشمند Wittmann Battenfeld در نمایشگاه K2019

گروه ترجمه و تولید خبر در بسپار / ایران پلیمر شرکت اتریشی تولید کننده ماشین‌آلات و تجهیزات خودکارسازی Wittmann جزئیات سامانه‌ای را تشریح می‌کند که در نمایشگاه K2019 به نمایش گذاشته است. این شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات تحت عنوان «لذت نوآوری» ماشین‌های هوشمندی را با استفاده از الگوریتم‌های سازگار به نمایش خواهد گذاشت که قابلیت انطباق با شرایط را دارند. 
به عنوان بخشی از این راهکار، یک موتور دوستدار محیط زیست تمام الکترونیک مجهز به نرم‌افزار سنجش جریان و مذاب HiQ به نمایش در می‌آیند. این راهکار با استفاده از یک قالب چهار حفره‌ای که توسط شرکت اتریشی Lencher متخصص در تولید ابزار ساخته شده، گیره‌های لباس از جنس پلی کربنات تولید می‌کند. 
این سامانه‌ها به علاوه تمام اجزای کمکی، از طریق Wittmann 4.0 در سامانه کنترل یک ماشین یکپارچه می‌شوند. با این مجموعه سخت‌افزار و نرم‌افزار این سامانه قادر است بررسی کند که آیا اجزای کمکی یکپارچه برای پشتیبانی از داده‌های محصول مربوطه کفایت می‌کنند یا تجهیزات اضافه‌تر لازم است؟
افزون بر این هر سلول می‌تواند به صورت خودکار متناسب با نوسانات گرانروی مواد، شرایط را تنظیم کند و به این ترتیب برونداد فرایند ثبات بیشتری داشته و به کاهش ضایعات کمک می‌کند. البته شرکت Wittmann در نمایشگاه K2019 به عمد قطعات نامطلوب (ضایعات) را نیز تولید می‌کند تا بتواند با استفاده از آن‌ها عملکرد سامانه گرانول‌ساز Max 9 را به نمایش بگذارد.

 

(این خبر به روزرسانی می شود …)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا