اخبار

لاستیک سیلیکون مایع شفاف مخصوص قطعات نوری

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Wacker که یک شرکت تولیدکننده ی مواد شیمیایی در مونیخ است، نسل جدیدی از لاستیک های سیلیکون مایع شفاف مخصوص فناوری های روشنایی را معرفی کرد. این گونه های جدید که LUMISIL® LR 7601 نام دارد برای ساخت لنزهای نوری شفاف مناسب شناخته شده است. از جمله سایر کاربردها می توان به تولید محصولات مورد استفاده در معرض نور شدید و گرمای زیاد را نام برد. 
به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های LUMISIL می توان به داشتن مواد فرار اندک اشاره کرد که این مساله برای فرآیند کاران از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل داشتن مواد فرار اندک زمان پس-پخت (Post curing) آن کاهش چشمگیری یافته و قطعات قالب گیری شده دارای جمع شدگی کمتری می باشند. این محصولات برای فرآیندهای قالب گیری تزریقی در مقیاس های بزرگ مناسب می باشند.
محصولات LUMISIL® LR 7601 در مقایسه با انواع مشابه، گرانروی کمتری داشته که با وجود نیروهای برشی زیاد نیز تحت تاثیر قرار نمی گیرد. با توجه به این مساله و بر خلاف سیلیکون های مایع معمول، این مواد می توانند به سادگی در سرعت های برش اندک قالب گیری تزریقی شوند. در واقع این مواد تمامی نیازهای کلیدی برای تولید اجزای نوری را دارا می باشد. 
محصولات LUMISIL® LR 7601 در برابر حرارت و تابش اشعه مقاوم هستند. به همین دلیل برای تولیداتی نظیر LED های عملکردی مناسب شناخته شده اند. این محصولات معمولا حین استفاده بسیار داغ می شوند و نور با انرژی بسیار زیاد را متصاعد می نمایند.
محصولات LUMISIL® LR 7601 با سختی های مختلف بین shore از 50 تا 80 موجود هستند. این محصولات عایق الکتریسیته بوده، در برابر پیرشدگی حرارتی و شرایط آب و هوایی مقاوم می باشند. این محصولات در دماهای اندک نیز منعطف بوده و ضد آب می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا