اخبار

فناوری FASTRACK به افزايش بازتاب نور در رنگ های ترافیکی كمك می كند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  فناوري FASTRACK از Dow Chemical Company به ايجاد رنگ هاي ترافيك با بازتاب بالاي نور كمك مي كند. بخش عمده اي از بزرگراه Yeongdong كه در مسير بازي هاي المپيك زمستاني PyeongChang 2018 قرار دارد توسط رنگ هاي ترافيك ساخته شده با رزين FASTRACK خط كشي شده است. 

فناوري FASTRACK گوي هاي شيشه اي را به خوبي نگه مي دارد و بازتاب نور در آن نسبت به رنگ هاي ترافيك پايه حلال بيشتر است. اين فناوري به صنايع كمك مي كند تا از رنگ هاي ترافيم پايه حلال به سمت رنگ هاي ترافيك پايه آب حركت كنند. 

فناوري FASTRACK تركيبي از يك اكريليك با دوام و فناوري پتنت شده Quick-Set مي باشد. استفاده از اين رزين به سريع خشك شدن رنگ هاي ترافيك پايه آب حتي در شرايط آب و هوايي نامساعد كمك مي كند. استفاده از اين رزين ديد رانندگان را در شب بهبود مي دهد. استفاده از رزين هاي FASTRACK در رنگ هاي پايه آب ميزان تركيبات آلي فرار (VOC) را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد. ميزان حلال در فرمولاسيون هاي بر پايه اين فناوري 8 تا 10 درصد كمتر از رنگ هاي ترافيك متداول است. استفاده از اين فناوري ميزان توليد دي اكسيد كربن را نسبت به رنگ هاي ترافيك متداول تا 60 درصد كاهش مي دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا