اخبار

فناوری های جدید Amut ایتالیا در نمایشگاه K ارایه می شوند

بسپار می نویسد، گروه صنعتی AMUT ایتالیا در نمایشگاه K-SHOW2016 آلمان و در سالن 16  غرفه A05 با غرفه ای به ابعاد 820 متر مربع، آخرین دستاوردهای خود را در خصوص انواع ماشین الات اکستروژن صنعت پلاستیک و نیز در سالن 3  غرفه E40 پیشرفته ترین ماشین آلات ترموفرمینگ سری جدید خود را به شرح نوآوری های ذیل به نمایش خواهد گذاشت.


این شرکت از بزرگترین سازندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک در ایتالیا و در دنیا می باشد و  متشکل از 6 کمپانی تابعه بوده که قادر به ساخت و ارائه طیف وسیعی از ماشین آلات اکستروژن صنعت پلاستیک، بازیافت، چاپ و تبدیل  با آخرین فن آوری روز دنیا است.


1- خط اکستروژن تولید فیلم استرچ  7 لایه (Cast Film) با سرعت تولید خطی هزار متر در دقیقه  


این خط تولید تمام اتوماتیک بوده و مجهز به سیستم روبات جهت جمع آوری و بسته بندی اتوماتیک محصول نهایی بوده و روزانه در چندین نوبت دموی تولید خواهد داشت. این خط تولید مجهز به سیستم وایندر اتوماتیک و تولید با سرعت بسیار بالا (1km/min) می باشد. 
مجهز به اکسترودرهای با طراحی جدید، قطر کمتر،طول و سرعت چرخش بیشتر جهت بهینه سازی مصرف انرژی می باشد.دارای chillroll دوتایی با طراحی سیستم سردسازی جدید است .


این خط تولید دارای مشخصات زیر می باشد:


-محصول تولیدی فیلم 7 لایه با عرض 2 متر و مجهز به 6 اکسترودر و خروجی 1500kg/hr میباشد.
– مجهز به T-die ساخت کمپانی NORDSON-EDI
-مجهز به سیستم وایندر 4 شفته اتوماتیک و سیستم نرم افزار جدید LOGI CONTROL

2-خط تولید فیلم دمشی ( Blown film line)  با طراحی و تکنولوژی جدید


-تولید فیلم 3 لایه به صورت دمشی ( امکان سفارش تا 9 لایه نیز مقدور می باشد)  با نسل جدید اکسترودرها با بهینه سازی در مصرف انرژی که حدودا 15 الی 20 درصد نسبت به ماشین آلات مشابه انرژی کمتر مصرف می کند.


-خروجی اکسترودرها افزایش یافته به طوری که اکسترودر اصلی با قطر 60mm آن تا 300kg/h خروجی می دهد،دارای هیترها ی مادون قرمز بوده که این اکسترودها ساخت خود کمپانی آموت ( بخش سیلندر و ماردون سازی) آن می باشد.
– قالب آن مجهز به سیستم سرد سازی جدید با بهینه سازی در مصرف انرژی و یکنواختی در تولید با کیفیت بسیار بالا می باشد.
– مجهز به 3 عدد فیدر تمام اتوماتیک وزنی و کل خط تولید مجهز به ساختار و اسکلت بندی کامپکت بوده که جای بسیار کمتری را نسبت به انواع مشابه اشغال می کند.

3-دستگاه چاپ فلکسو 8 رنگ با سیستم درام مرکزی و نوآوری در بخشهای مختلف آن 


این ماشین آلات روزانه 3 بار نمایش تولید خواهد داشت و مناسب برای چاب برروی انواع فیلمهای بسته بندی ( PP/PE,PET,…)  چند لایه و یا لمینت شده ،کاغذو…می باشد که بطور بسیار گسترده در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد. 
نسل جدیدی از این ماشین آلات در نمایشگاه k-show به نمایش گذاشته خواهد شد که برخی از نوآوری های آن به شرح ذیل می باشد:
-میزان پرتی( ضایعات)  محصول در هنگام تعویض طرح و شکل چاپ به حداقل(حدود 9 متر) رسیده است درحالی که در ماشین آلات مشابه جهت تعویض طرح و شکل چاپ، حداقل چندین برابر این مقدار ضایعات می دهد. 
-مجهز به سیستم تعویض اسلیوها با سرعت بالا و طراحی ویژه بوده، و طول مندرل اسلیوها کوتاه تر و درام مرکزی کمی بزرگتر شده که همه منجر به افزایش کیفیت ، عدم نوسان و  کارایی بالاتر شده است.
– سیستم جمع کنها ( ریوایندر) تمام اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست می باشد. 
-سرعت چاپ تا 450m/min و عرض چاپ 140cm می باشد.

4- دستگاه ترموفرمینگ مدل PA980


این نوع ماشین آلات ترموفرمینگ دارای ظرفیت تولید بسیار بالایی بوده و جهت تولید انواع ظروف یک بار مصرف با پلیمر های مختلف مثل PP ,PP foam,HIPS  و زیست تخریب پذیر مناسب می باشد.

5-اکسترودر دو ماردون موازی غیر همسوگرد


این نوع اکسترودرها که ساخت خود کمپانی آموت می باشد جهت تولید انواع چوب پلاستیک با ظرفیت 250 الی 600kg/h مناسب بوده و یکی از مزایای آن امکان استفاده از پلیمرهای مختلف از قبیلPE,PP و PVC تا 80 درصد خاک اره یا الیاف سلولزی می باشد. محصول نهایی(چوب پلاستیک) به طور وسیع در داخل و خارج ساختمان استفاده می شود.  

6- دای-هد تولید لوله PVC تا قطر 710 میلی متر


این هد طراحی شده توسط کمپانی آموت مناسب برای تولید انواع لوله های PVC با کیفیت عالی و ضخامت یکسان  می باشد که در ظرفیت های مختلف قابل ارایه است.
کمپانی آموت  قادر به ساخت و ارائه انواع ماشین آلات تولید نوارهای آبیاری، شکلنگهای پزشکی یا صنعتی تقویت شده و انواع  لوله از جنس PP/ PE/ PVC/ PEX ,PA,… چندلایه با ظرفیتهای تولید مختلف می باشد.

همچنین  در سالن 3 غرفه E40 ، نمایش جدید ترین ماشین آلات ترموفرمینگ(در حال تولید)


نسل جدید ماشین آلات ترموفرمینگ سری ACF کپانی آموت تحت نام Amut-Comi  که مناسب برای تولید انواع ظروف یک بار مصرف با استفاده از پلیمرهای مختلف: PET,APET,RPET,CPET,OPS,HIPS,EPS,PP,PLA,PVC می باشد.
این سری از ماشین آلات ترموفرمینگ مدولار بوده و امکان ارایه با چیدمان های مختلف به شرح ذیل را دارا می باشد که امکان تولید انواع مختلف ظروف یکبار مصرف با پلیمرهای مختلف با سرعت تولید بالا و کیفیت عالی را میسر می سازد:
-فرمینگ و کاتینگ در یک مرحله 
-فرمینگ و کاتینگ در دو مرحله
-فرمینگ، پانچینگ و کاتینگ در 3 مرحله
صفحات بالا و پایین قسمتهای  فرمینگ و برش در این ماشین آلات بطور جداگانه و مستقل به کار گرفته می شود که باعث افزایش سرعت و کارایی ماشین آلات می گردد.
این ماشین آلات امکان تولید به صورت IML  (In mold labeling) را نیز دارا می باشد.

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی این کمپانی در ایران (شرکت ایده صنعت آتبین)  88014084- 88014024 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا