اخبار

فناوری جدید Evonik برای بدنه‌ی غیر شفاف خودرو

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، 

محصول جدید

Evonik

با نام  

PLEXIGLAS® Hi-Gloss NTA-5

برای ساخت و تولید قطعات غیر شفاف خودرو مناسب می‌باشد. این محصول به خصوص در واقع بهبود داده شده‌ی محصولات سری

PLEXIGLAS® Hi-Gloss

بود که استحکام ضربه‌ی بیشتر همراه با دمای کج شکلی بیشتر تحت بار را ایجاد کرده است. این مساله زمینه‌های جدید کاربردی را فراهم می‌آورد. از جمله این زمینه‌های جدید می‌توان به استفاده از آن‌ها در اجزای قسمت جلویی یا شاسی عقب خودرو اشاره کرد.

محصولات PLEXIGLAS® Hi-Gloss  مدتهاست که عملکرد خود را در استفاده‌های خودرویی به اثبات رسانده است. به عنوان مثال این محصولات در اجزای قالب گیری تزریق شده رنگی استفاده شده که نیاز به طراحی‌های پس از قالب‌گیری را حذف می‌نماید. این مساله فرآیندهای قالب گیری این آمیزه‌ها را بسیار مقرون به صرفه‌تر کرده و در مواردی تا 40 درصد نسبت به آمیزه‌های پوشش دهی شده موجب ذخیره سازی موادی می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از این مواد باعث ایجاد عمق رنگی بیشتر شده و آمیزه‌ها را در تمام طول عمر کارکرد در برابر آب و هوا مقاوم می‌سازد. علاوه بر این، خراش‌های ایجاد شده روی سطوح قطعات حاصل با لایه برداری (Polishing) از بین می‌رود. با توجه به مزایای عنوان شده درک این مساله که چرا اکثر OEMs از PLEXIGLAS® Hi-Gloss استفاده می‌نمایند آشکار می‌شود.

شرکت Evonik یکی از تولیدکنندگان جهانی PMMA تحت نام تجاری  PLEXIGLAS® می‌باشد. این شرکت محصولات خود را به اروپا، آسیا، آفریقا و استرالیا ارسال نموده و با نام تجاری متفاوت ACRYLITE® به آمریکا صادر می‌نماید.

در سال 2014 تعداد افراد شاغل مربوط به تولید این بخش از Evonik به 4400 نفر رسیده و فروش حاصل از آن 3/83 میلیارد یورو بود. مرکز این شرکت خلاق در کشور آلمان واقع  می‌باشد. به طور کلی افراد شاغل در کل بخش‌های این شرکت 33000 بوده و فروش کل محصولات آن تا سال 2014 به 12/9 میلیارد یورو رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا