اخبار

فعالان صنعت قطعه سازی خودرو به اتریش و آلمان می روند

بسپار می نویسد، اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد به دعوت اتاق های بازرگانی ایالات کرنتن و اشتایرمارک اتریش و نیز دفتر اقتصاد و صنعت ایالت باواریا آلمان، یک هیات اقتصادی – تجاری متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع ایرانی را به سرپرستی جناب آقای مهندس خوانساری، ریاست محترم اتاق بازرگانی تهران از تاریخ یکشنبه مورخ 30 آبان لغایت جمعه مورخ 5 آذرماه سال جاری، به کشورهای اتریش و آلمان اعزام نماید.

زمینه های فعالیت هیات اعزامی به کشور اتریش، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، انرژی های تجدیدپذیر، فناوری های زیست محیطی، دارو و تجهیزات پزشکی می باشد.

از کلیه اعضای محترم اتاق بازرگانی تهران فعال در زمینه های یاد شده دعوت به عمل می آید تا جهت حضور در این هیات فرم ذیل را به هر دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل و به همراه اسکن رنگی با کیفیت مدارک موردنیاز (مندرج در فرم پیوست) حداکثر تا روز جمعه مورخ 7 آبان ماه 1395 به آدرس ایمیل  ارسال نمایند.

دریافت فایل پیوست

با توجه به اینکه ادامه سفر به آلمان فقط جهت حضور فعالان در زمینه تخصصی صنایع خودروسازی و قطعات خودرو خواهد بود، علاقمندان فعال در این زمینه می توانند صرفا یکی از این دو برنامه یا هر دو آن ها را برای حضور انتخاب نمایند.

 شایان ذکر است که با توجه به محدودیت زمانی و لزوم هماهنگی با سازمان های پذیرنده در کشورهای مقصد به منظور یافتن همتایان مناسب و همچنین ضرورت انجام هماهنگی با سفارت های اتریش و آلمان برای تعیین وقت سفارت جهت اخذ ویزا، زمان مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جهت مزید استحضار، اطلاعات مربوط به برنامه سفر و برآورد هزینه ها متعاقباً پس از پایان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه سوال، با واحد معاونت امور بین الملل اتاق به شماره 88721043 تماس حاصل فرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا