اخباراخبار ویژه

فروشگاه طب پلاستیک در امارات متحده عربی آغاز به کار کرد

بسپار/ ایران پلیمر هلدینگ طب پلاستیک تولیدکننده انواع ظروف یکبار مصرف بهداشتی، دارویی و غذایی است که 40 درصد تولیدات خود را صادر می کند.

این مجموعه به مدیریت دکتر سعید ترکمان، هفته گذشته فروشگاهی را برای عرضه محصولات خود در امارات متحده عربی افتتاح کرد.

 

مهندس عرفان ترکمان در یادداشتی در اینستاگرام ضمن اعلام این خبر نوشته است: حدود ۲۰ سال پیش در دفتر کار پدر با محصولاتی که برای شرکت البیادر امارات تولید شده بود بازی می کردم. از همان روز روح تولید صادرات محور در طب پلاستیک جاری بود.

چند سال بعد که به دبی برای صادرات آمدم، چمدان به دست در بازاری که خیلی شبیه به تصاویری که از دبی در ذهن دارید نیست، مغازه به مغازه کالا را بازاریابی می کردم، اکثرا وقتی می فهمیدند که تولید ایران است بدون هیچ سوال دیگری عذرمان را می خواستند و محترمانه از مغازه بیرونمان می کردند، بالاخره به سختی محموله ی اول را به اسم تولید کشوری غیر از ایران فروختیم که هنوز هم بعد از نزدیک ۴ سال پولش را نگرفتیم.

امروز با افتخار پرچم ایران را چند متر آن طرف تر از سواحل خلیج فارس در دبی، بر افراشته ایم و به ساخت ایران بودن کالایمان و ایرانی بودنمان افتخار می کنیم.

قطعا این افتخار که ما امروز جشن گرفتیم، حاصل ٢٠ سال کار تیمیِ جمع بزرگی است.
فقط خدا و آن تیم بزرگ می دانند که در امارات، پرچم ایران را بلند کنی و کالای با کیفیت ایرانی را با افتخار وارد شبکه های خرده فروشی بین المللی و معتبر کنید چقدر کار سختی است …

برای مدیران و کارکنان هلدینگ طب پلاستیک آرزوی موفقیت های روزافزون داریم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا