اخبار

فرناز علوی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد

بسپار می نویسد، مراسم تودیع ومعارفه مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت درامور پتروشیمی امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش نیپنا  دراین مراسم مهندس مرضیه شاهدایی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی  ضمن تشکر از حمیدرضا رستمی در مدت تصدی این مدیریت و تعامل وی  درجهت پیاده سازی اهداف سازمان درمسیر تدوین برنامه  استراتژی شرکت  گفت:  انتصاب مدیر جدید برنامه ریزی وتوسعه درراستای برنامه ریزی های جدید واهداف سازمانی  بوده است وامیدوارم حضور مهندس علوی درسمت جدید با توجه به  سوابق علمی  و شغلی ایشان باعث تحول جدی دراین بخش شود.

 همچنین دراین مراسم مدیر جدید برنامه ریزی  و توسعه اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های جدید ادامه مسیر برای توسعه صنعت پتروشیمی در آینده هموارترشود.

فرناز علوی گفت: با توجه به اینکه نقشه راه صنعت تدوین شده است  امیدوارم درادامه مسیر با تلاش همکاران  وبا ارائه راهکارهای موجود بتوانیم طرحهای مد نظر صنعت برای رسیدن به جایگاه آن در بازارهای بین المللی را طراحی کنیم و دراختیار سرمایه گذرانی که متقاضی سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی هستند قرار دهیم ونهایتا از کلیه امکاناتی که از ابتدا برای خدمت رسانی به کل صنعت پایه گذاری شده بهره مندی بهتردر بخشهای مختلف داشته باشیم تا تسهیل اطلاع رسانی درداخل و بیرون از صنعت هموارتر شود.

درپایان این مراسم از حمیدرضا رستمی با لوح تقدیر و حکم مسئولیت جدید فرناز علوی توسط مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ایشان اهداشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا