اخبار

فراخوان شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر در حوزه پلیمر

بسپار / ایران پلیمر صندوق نوآوری و شکوفایی برای شناسایی طرح‌ها و استارت‌آپ‌های سرمایه‌پذیر حوزه پلیمر با تمرکز بر صنعت خودروسازی، صنعت لوازم خانگی و کامپاندها و مستربچ‌های پلیمری رویداد دوشنبه های استارتاپی را برگزار می‌کند.

صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف کاهش چالش جذب سرمایه برای کسب و کارها، اقدام به برگزاری رویداد “دوشنبه‌های استارتاپی” با محوریت کسب و کارهای حوزه پلیمر کرده است. هدف از این رویداد، شناسایی ایده‌ها در حوزه پلیمر به ویژه کامپاندها و مستربچ‌های پلیمری و استفاده از مواد پلیمری در صنعت خودروسازی و لوازم خانگی است. مخاطبان این رویداد استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، کارآفرینان و فناورانی هستند که موفق به ایجاد نمونه اولیه محصول خود (MVP) شده‌اند و نیاز به جذب سرمایه برای رشد کسب و کار خود دارند.

این رویداد روز دوشنبه، ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه که علاقه‌مند به جذب سرمایه‌گذار هستند، می‌توانند تا ۵ خرداد ماه تقاضای خود را از طریق تکمیل کاربرگ منتشر شده و ارسال آن به آدرس ایمیل [email protected] اعلام کنند. با توجه به ظرفیت محدود برای حضور، اولویت با کسانی است که زودتر کاربرگ تکمیل شده را ارسال کنند. در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی از بین استارت‌آپ‌های متقاضی حضور در رویداد، تعدادی بر اساس داوری انتخاب شده و در یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت برای ارائه به سرمایه گذار آماده می‌شوند. در روز برگزاری رویداد، این استارت‌آپ‌ها، محصولات و خدمات خود را به سرمایه‌گذاران، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه و صاحبان صنایع ارائه می‌دهند. پس از ارائه تیم‌ها، مجموعه‌های علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با استارت‌آپ‌های مورد نظر ارتباط برقرار کرده و فرآیند سرمایه‌گذاری طی می‌شود.

در این رویداد علاوه بر معرفی ایده‌های فناورانه برای سرمایه‌گذاری، به مواجهه شتاب دهنده و سرمایه‌گذار نیز کمک می‌شود. یکی از نقاط قوت این رویداد، طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی است. در این برنامه، در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق، پس از ارزیابی و تایید طرح کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارت‌آپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین می‌کند. در این طرح، صندوق نوآوری و شکوفایی، منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارائه می‌دهد. به طوری که در طرح‌هایی که عاملان صندوق، حاضر به مشارکت ۲۰ درصدی در آن باشند، صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا ۸۰ درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۶۶۵۶۶۹۰۲-۰۲۱ با کارگزار برگزاری رویداد در ارتباط باشند.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا