اخبار

فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران به اتاق بازرگانی تهران تفویض شد

بسپار/ایران پلیمر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به سنت چهار سال گذشته و با توجه به نتایج رضایت‌بخش آن، اجرای فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران واگذار کرد.

رئیس سازمان صمت استان تهران در نامه‌ای به اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان انجام فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان و تقدیر از صادرکنندگان برگزیده، اتاق بازرگانی تهران برابر کمافی‌السابق با رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های مربوط این مسئولیت را برعهده بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران از سال 1396 تاکنون هر ساله فرآیند رسیدگی به پرونده بنگاه‌های صادرکننده و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، از سوی سازمان صمت به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده است. تجربه انجام دقیق، منظم و کارشناسی‌شده این فرآیند باعث شده است تا مجموعه وزارت صمت به این نتیجه برسد که اتاق تهران به بهترین نحو ممکن این فرآیند را انجام می‌دهد و به همین دلیل در چهار سال گذشته، به طور متوالی این تفویض اختیار و مسئولیت انجام شده است و سال جاری، پنجمین دوره‌ای خواهد بود که این فرآیند بررسی مدارک شرکت‌کنندگان و انتخاب برگزیدگان و تقدیر از آنها توسط اتاق تهران صورت می‌گیرد.

بعد از ارسال این نامه از سوی سازمان صمت، رئیس اتاق تهران، طی حکمی محمد لاهوتی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار اتاق و رئیس دبیرخانه اجرایی انتخاب صادرکنندگان نمونه استان منصوب کرد. لاهوتی که ریاست کمیسیون توسعه تجارت و تسهیل صادرات اتاق تهران را برعهده دارد در دوره‌های پیشین انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران نیز رئیس دبیرخانه اجرایی بود و کار بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان را مدیریت کرده است.

لازم به ذکر است سامانه ثبت‌نام از متقاضیان حضور در رقابت صادرکنندگان نمونه استانی از 28 شهریورماه در سایت سازمان توسعه تجارت فعال شده و مهلت ثبت‌نام تا 28 مهرماه اعتبار دارد. برای ثبت‌نام در این فرآیند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک ثبت‌نام از صادرکنندگان نمونه استانی سال 1400

اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا