اخبار

غیاثی: نمایشگاه­ داری ما به نوعی سیاست ­بازی است

بسپار می نویسد، محمد تقی غیاثی، مدیرعامل شرکت کیمیاران می گوید، پس از 22سال سابقه فعالیت، شرکت کیمیاران به دلیل نوآوری ­های متعدد و همچنین بی­نیاز کردن جامعه و صنعت کشور از انواع استابیلایزهای مورد نیاز؛ در سال 1395 به عنوان شرکت دانش­ بنیان تولیدی از طرف معاونت ریاست جمهوری انتخاب شد. امیدوار هستیم با روش­ شرکت­ های دانش بنیان، با نوآوری­ دیگری پس از دو سال مجددا همچنان دانش بنیان تولیدی باقی بمانیم.

تلاش می کنیم هر روز یا هر ماه از نظر کیفیت و تنوع تولید بهتر از گذشته باشیم. شرکت کیمیاران توانسته تمام نیاز صنایع پی­ وی­ سی را از لحاظ انواع افزودنی ­های پی ­وی­ سی از جمله استابیلایزها، کمک فرایندها،impact modifier ها و روان­ کننده ­ها برطرف کند و این طیف وسیعی از تولیدات شرکت کیمیاران است. بنابراین با این طیف گسترده تولید، بخش R&D هر روز باید کار کند و محصولی با کیفیت و متنوع­ تر از دیروز را داشته ­باشد. در نمایشگاه تهران پلاست سعی کردیم انواع استابیلایزرهای بدون سرب کلسیم زینک را ارایه دهیم.

غیاثی با اعلام مخالفت صددرصدی با تهران پلاست، تصریح کرد: متاسفانه نمایشگاه­ داری ما نیز به نوعی سیاست ­بازی و ایجاد کسب و کار برای عده ­ای از افراد و از بین بردن واحدهای تولیدی تبدیل شده ­است. در تهران، ایران ­پلاست را به عنوان یک نمایشگاه محلی و بین ­المللی داریم و می­توانیم از ظرفیت ایران پلاست به نحو احسن استفاده کنیم. 

 

(ادامه دارد …)

 

متن کامل این مصاحبه را در شماره 173 ام ماهنامه بسپار که در بهمن ماه منتشر شده است بخوانید.
در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا