اخبار

علی خاکسار مدیر نمایشگاه تهران پلاست: فضای سالن ماشین سازان تکمیل شده و با کمبود جا مواجه هستیم

بسپار می نویسد، دکتر علی خاکسار در نخستین یادداشت منتشر شده از طریق کانال تلگرامی این نمایشگاه، در خصوص دوره دوم نمایشگاه تهران پلاست نوشته است: 

➖ دومین دوره نمایشگاه تهران پلاست سوم تا ششم بهمن ماه ۹۶ برگزار می شود.

➖ هم اکنون، تاریخ برگزاری سومین دوره تهران پلاست نیز در تاریخ 3-6 بهمن 97 تعیین شده است.
 برخی از قدیمی های این صنعت اولین دوره برگزاری نمایشگاه تهران پلاست را معادل دوره پنجم یا ششم نمایشگاه ایران پلاست می دانستند. همکاری تشکل ها در موفقیت تهران پلاست بخصوص انجمن ماشین سازان در برگزاری نمایشگاه بسیار موثر بود.
➖ نمایشگاه امسال در حالی که بیشتر از دو ماه تا برگزاری نمایشگاه مانده است از سال گذشته هم فراتر رفته و ما در سالن ماشین سازان با مشکل کمبود جا مواجه شده ایم.
➖ در شرکت واحد مستقلی راه اندازی شده که فقط روی دعوت بازدید کننده متخصص کار می کنند و برنامه دعوت از هیاتهای بازدید از استان ها و همچنین هیاتهای خارجی نیز برنامه ریزی شده است. 

 

وی همچنین در بیان امتیازات محل برگزاری نمایشگاه نوشته است:

✖️مزیت های  مجموعه شهر آفتاب: سالنهای استاندارد، تازه ساز و بسیار آبرومند، عدم وجود ترافیک در اطراف نمایشگاه ، دسترسی مردم از طریق مترو جهت بازدید از نمایشگاه، وجود پارکینگهای گسترده و رایگان نمایشگاه نزدیکی به شهرکهای صنعتی بزرگ کشور، دسترسی آسان از فرودگاه مهر آباد و فرودگاه امام خمینی(ره)، سایر امکانات زیر ساختی از جمله مکانهای مناسب جهت رستوران، لابی مناسب جهت استراحت و گفتگوی راحت در محل سالن ملل شهر آفتاب 
کانال اطلاع رسانی نمایشگاه تهران پلاست:
tehranplastexpo 
#تهران_پلاست
www.tehranplast.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا