اخباراخبار ویژه

ایستا تحکیم پارت تولید و عرضه کرد: چسبی با مقاومت بالا برای کاربرد در معادن

بسپار / ایران پلیمر شرکت‌ دانش‌بنیان ایستا تحکیم پارت چسبی با مقاومت برای کاربرد در معادن و ساخت تونل‌ها تولید کرد.

ایرج آفتابی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، کپسول رزینی را محصول دانش‌بنیان این مجموعه دانست و گفت: این کپسول برای بولت‌گذاری در معادن و تونل‎‌ها و همچنین کاشت میلگرد در فونداسیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب در کمترین زمان، حمل و جابجایی آسان و ایمنی و چسبندگی کامل از جمله مزایای این چسب تولیدی است.

وی رزین را ترکیب طبیعی یا مصنوعی بسیار چسبناک دانست که در الکل حل می‌شود و افزود: رزین‌ها بسته به ترکیب شیمیایی و مورد مصرف آنها به روش‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند و کاربردهای زیادی در صنعت دارند.

آفتابی با بیان اینکه نگهداری سقف تونل‌های زیرزمینی با این چسب ایمن‌تر و بادوام‌تر است، خاطر نشان کرد: محصول تولیدی ما در حفاری‌ها نیز کاربرد دارد و ریزش دیواره‌های بلند را کاهش می‌دهد. تثبیت اجزای معلق شده، تثبیت و نگه‌داری ماشین‌آلات سنگین و غیره نیز از دیگر مزایای این چسب است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، این فعال فناور همچنین بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان ما در حوزه ارائه راه‌کارهای فنی در امور آب‌بندی و تحکیم فعالیت دارد. این محصولات در صنایع تونل‌سازی، معدن‌کاری و شیمیایی ساختمان کاربرد دارد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا