اخبار

عربستان کامپاندهای پلاستیکی ویژه تولید می کند

بسپار می نویسد، عربستان با مشارکت ایالات متحده با هدف صادرات کامپاندهای پلاستیکی ویژه، یک مجتمع جدید کامپاند پلی پروپیلن می سازد.

 شرکت آمریکایی A. Schulman قصد دارد با همکاری شرکت صنایع ملی پتروشیمی عربستان سعودی موسوم به NATPET، یک مجتمع جدید کامپاند پلی پروپیلن را در شهر ینبع این کشور احداث کند. 
بر اساس این گزارش، تاسیسات یادشده با ظرفیت 100 هزار تن درسال قرار است تولید تجاری خود را از اواسط سال جاری میلادی آغاز کند. 
این طرح مشترک تحت عنوان کامپاندهای پلاستیکی ویژه Natpet Schulman که هر یک از دو شرکت 50 درصد از سهام آن را در اختیار دارند؛ به تولید طیفی وسیعی از محصولات ویژه شامل کامپاندهای بازدارنده شعله (flame-retardant) نظیر Polyfort و Polyflam و دیگر تولیدات بر پایه پلی پروپیلن گرید Teldene (ساخت شرکت Natpet) می پردازد.
پیش بینی می شود تولید این مجتمع به تامین تقاضای فزاینده برای این محصولات از سوی تولیدکنندگان کالاهای با دوام بالا صنایع خودروسازی و الکترونیک دراروپا، خاورمیانه، آفریقا، شرق آسیا و هند کمک شایانی کند.
هاینریش لینگنا، معاون رئیس و مدیر بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای شرکت آمریکائی عنوان کرد: این پروژه بخشی از استراتژی A. Schulman برای تقویت حضور خود در مناطق در حال رشد است. افتتاح مجتمع جدید ما در چین، مشارکت راهبردی با شرکت اسنوتر شیمی در آفریقا و همچنین مجتمع در آستانه بازگشایی در ترکیه نمونه هایی از این رویکرد به شمار می روند.
این گزارش می افزاید: شرکت A. Schulman از شناخته شده ترین عرضه کنندگان کامپاندهای پلاستیکی با عملکرد بالا در سطح جهان محسوب می شود.

 منبع:نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا