اخباراخبار ویژه

طولانی ترین زمان قطعی سایت ایران پلیمر در طی 24 سال!/ خرابی سخت افزاری سرورهای “سون هاست”

بسپار/ ایران پلیمر از روز شنبه با اطلاعیه خصوصی (و نه اعلام عمومی) شرکت “سون هاست” مطلع شدیم که به دلیل خرابی سخت افزاری دو سرور (بردیا و هدی) این مجموعه، سایت ما هم یکی از سایت هایی خواهد بود که موقتا قطعی را تجربه خواهد کرد. ولی هرگز گمان نمی کردیم که این قطعی به طولانی ترین آنها در طی 24 ساعت برقرای سایت ایران پلیمر منتهی شود!

مجموعه سون هاست به عنوان یکی از برترین سرویس های خدمات دهی هاستینگ در رتبه بندی های کشور معرفی می شود و هرگز گمان نمی کردیم با چنین مشکلی مواجه شویم. مکاتبات، تماس ها و صحبت های هر روزه و روزی چندین و چند بار ما هر بار با توضیحات فنی همراه بود که گاه برای آن قانع می شدیم و گاهی نه!

داستان این است که این روزها همه چیز را می شود به گردن تغییراتی انداخت که دولت مشغول انجام آن در زیرساخت های اینترنت کشور است. در کنار بحث خرابی سرورها و تلاش برای انتقال دیتاها به سرورهای جدید، کندی و شکست چندباره انجام این کار به مشکلات زیر ساخت کشور ربط داده شد!

در هر حال متاسفیم که در طول چند روز اخیر جز از طریق شبکه های اجتماعی خود نتوانستیم با شما در ارتباط باشیم. امیدواریم که بدون مشکل بتوانیم کار رسانه ای آنلاین خود را ادامه بدهیم.

جالب است که حتی یک خبر از این اختلال چند روزه در خبرگزاری رسمی کشور منتشر نشد! اینجاست که منافع اقتصادی رسانه های ضعیف و غیرمستقل، خبررسانی سالم و دقیق را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدارک و مستندات این قطعی طبیعتا موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا