اخبار

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ملی حمایت می کند

 بسپار می نویسد, حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی ملی در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شد.

آغاز ارائه حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه های ملی دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب برنامه راهبردی توانمندسازی و کیفی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام به ارائه حمایت‌های بلاعوض از حضور مستقل و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ملی کرده است.

دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در فهرست اولیه نمایشگاه‌های خود، ۱۶ نمایشگاه تخصصی ملی را به عنوان نمایشگاه‌های مورد حمایت جهت حضور مستقل و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده است.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، نمایشگاه‌های مذکور فهرست نمایشگاه‌های ملی تخصصی مورد حمایت تا پایان آذر ۱۳۹۶ است و سایر نمایشگاه‌های ملی مورد حمایت نیز متعاقبا اعلام خواهند شد. میزان حمایت بلاعوض از حضور هر شرکت دانش‌بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه‌های مورد تائید به میزان ۷۰ درصد هزینه‌کرد حضور و تا سقف ۵۰ میلیون ریال است.

شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های بلاعوض در پورتال توانمندسازی به آدرس http://cbd.nsfund.ir/exhibition/اطلاع رسانی شده است که شرکت‌های دانش‌بنیان از آن طریق می‌توانند درخواست دریافت حمایت بلاعوض خود جهت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی ملی را ارائه کنند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا