اخباراخبار ویژه

صدها کارت تبریک نوروزی امیدوار (محک)، راهی خانه های ناشناس شدند

بسپار/ ایران پلیمر  امسال سال عجیبی بود. برای خیلی از مردم دنیا و ما بیشتر.

واژه هایی پر شنیده شدند: همه گیری، ویروس، کرونا و کووید، قرنطینه و … . خیلی از کسانی که دوستشان داشتیم مبتلا و جانشان را از دست دادند، برخی در تلاشند تا با عوارض بعد از ابتلا و بهبودی کنار بیایند و خیلی ها بی اینکه درگیر شده باشند، روح و روانشان از این تغییر ناگهانی در سبک زندگی آزار جدی دیده است.

همکاران گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر در روزهای پایانی سال سخت، به روال سال های اخیر تصمیم گرفتند حالی خوب را صرفا با واژه ها و کلمات، به افراد ناشناس هدیه کنند.

صدها کارت تبریک نوروزی از موسسه خیریه محک خریداری شد. همکاران این گروه رسانه ای هر کارت را به صورت “یکتا” با جملات ساده، اما خوشحال و شاد دستنویس کردند و در نهایت این کارت ها برای افرادی در نشانی های تصادفی پست شدند.

با این آرزو که یک لحظه یک حس خوب را از طرف یک ناشناس به یک ناشناس دیگر هدیه کرده باشیم.

امیدواریم هشتمین سین سفره، سلامتی ای باشد که بذر آن را با قلبی تپنده در سراسر زندگی های پشتِ سرنوشتِ این کارت ها کاشته ایم.

“زندگی شاید همین باشد …”

(مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری “محک”  از سال ۱۳۷۰ و با شماره ثبت ۶۵۶۷ در قـالب یک سـازمان غیرانتفاعی- غیردولتی با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر ۱۶ سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در طـول ۲۹ سال فعـالیت، محک بـا بهره‌گیری از کمک‌های انسان دوستانه مردم نیکوکار و همراهی مدیران نیک اندیش و تلاش پیگیر نیروهای داوطلب و موظف خود به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های امور خیریه، درمان و تحقیقات دست یافته است و به یکی از قطب‌های درمان در خاورمیانه تبدیل شده است. محک تا پایان سال ۹۸ بیش از ۳۵۰۰۰ کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.)  

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا