اخبار

صادرکنندگان نمونه استان تهران معرفی شدند/ لوله گستر خادمی و ممتاز سهند در میان منتخبین

بسپار/ ایران پلیمر صبح امروز هتل ارم تهران میزبان مدیران بخش دولتی و خصوصی بود تا از برگزیدگان صادراتی استان تهران تقدیر و قدردانی به عمل آید. این مراسم را اتاق بازرگانی تهران از سال 1396 برگزار می کند و رییس اتاق، مدیر و معاونین وزارت صنعت و مدیران و دست درکاران صنعت در آن حضور داشتند.

 

در ااین آیین شرکت های ممتاز سهند و لوله گستر خادمی به عنوان صادرکنندگان در بخش صنایع پلیمر معرفی شدند. برای ایشان آرزوی موفقیت های روزافزون داریم. 

 

رئیس سازمان صمت تهران، از تدوین پیش‌نویس مصوبه‌ای برای لغو ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران در این مراسم خبر داد.

 یداله صادقی گفت: یکی از مصوبات مهم ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید که با حضور استاندار تهران تشکیل می‌شود، این است که تولیدکنندگان به لحاظ مقید بودن به رعایت مساله شعاع ۱۲۰ کیلومتری از تمام توان خود استفاده نمی‌کنند؛ پس برای اینکه زنجیره محصول این واحدها تکمیل شود، مواجه با این می‌شوند که بارگذاری واحد جدید امکان پذیر نیست که این مشکل باید حل شود.

وی افزود: برخی محدودیت‌ها برای تولیدکنندگان آزاردهنده است و بنابراین خوشبختانه وفاق خوبی در استان شکل گرفته که محیط زیست نیز در فرآیند کارشناسی حضور دارد و پذیرفته اند که این موضوع را باید به نفع تجارت و تولید و اشتغال در استان تهران تغییر دهیم که متن مصوبه نیز تنظیم شده و تقدیم وزارت صنعت شده است که امیدوارم جلسه‌ای میان استاندار تهران و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شود تا به راحت ترین وجه ممکن، برخی از محدودیت‌ها را برطرف کنیم که اگر این محدودیت جدی برطرف شود، افزایش اشتغال و توسعه صادرات را شاهد خواهیم بود.

 

(این خبر به روزرسانی می شود …)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا