اخبار

صادرات پلی پروپیلن جم به قاره سبز آغاز شد

بسپار به نقل از شانا می نویسد، مدیر بازرگانی شرکت پلی پروپیلن جم با اشاره به تنوع مشتریان در دوره پسابرجام از صادرات محموله های محصولات این شرکت به اروپا از اواخر پارسال خبر داد.

کامبیز میر کریمی با بیان این مطلب اظهار کرد: با لغو تحریم ها مشتریان اروپایی زیادی خواستار خرید محصولات پلی پروپیلن جم شدند و در این دوره صادرات محصولات این مجتمع به آلمان، پرتغال، ایتالیا، اسلوونی، یونان، پرتغال و بلغارستان آغاز شده است.

وی افزود: بازارهای ترکیه و آسیا به دلیل هزینه حمل پایین تر و مسائل بانکی همچنان در مقایسه با اروپا برای ما جذابیت بیشتری دارد.

میرکریمی با اشاره به بازگشت باسف به صنعت پتروشیمی ایران که فعالیت این شرکت آلمانی با گشایش دفتری در ایران همراه شده است، گفت: مذاکرات با شرکتهای اروپایی و ژاپنی به منظور تامین مواد شیمیایی و قطعات و تجهیزات در حال انجام است که همکاری با تعداد قابل توجهی از آنها از سر گرفته شده است و مذاکرات با دیگر شرکتهای خارجی در حال انجام است.

میرکریمی گفت: این شرکتها در دوران تحریم، صنعت پتروشیمی ایران را ترک کردند و ما نیز در آن مقطع شرکتهای خارجی و در مواردی سازندگان داخلی دیگری را جایگزین کردیم، اما در شرایط کنونی مبنای همکاریها، قیمت و کیفیت است.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا