اخباراخبار ویژه

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نقل مکان کرد/ شهر آفتاب میزبان یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی کشور می شود

بسپار/ایران پلیمر بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت با تصویب شورای سیاستگذاری با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد، تفاهم‌نامه همکاری برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب امضا شد و بر این اساس بیست‌وهفتمین دوره این رویداد، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

این تفاهم‌نامه از سوی مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و مدیر نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران و عباس تقدسی‌نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب امضا شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی ایران است که بیشترین مشارکت‌کننده داخلی و خارجی را در سال‌های گذشته داشته است و بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری این رویداد که با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و مدیران شرکت‌های اکتشاف و تولید، سازندگان کالا و تجهیزات، انجمن‌ها و بخش‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود در دوره بیست‌وهفتم در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب که در جنوب شهر تهران قرار دارد، با مشکلات ترافیکی دست به گریبان نیست.

پیش ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌زودی آغاز خواهد شد.

شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا