اخبار

شلنگ‌های ساخته شده از لاستیک‌ گرمانرم، سازگار با آب آشامیدنی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، اجزاء اصلی تاسیسات بهداشتی و تجهیزات خانگی در تماس مستقیم و یا غیرمستقیم آب آشامیدنی قرار دارند. لاستیک‌های گرمانرم (TPE) به دلیل خواص کشسانی و روش‌های فرایندی اقتصادی مانند قالب‌گیری تزریقی یا رانشگری، بطور عمده در ساخت کاربردهای در تماس با آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این خواص، کنترل دقیق این مواد از دیدگاه کیفیت و ایمنی، به دلیل در تماس بودن با آب آشامیدنی حائز اهمیت می‌باشد.
شرکت KRAIBURG TPE گونه‌های مختلف TPE با سختی‌های متفاوت را روانه بازار نموده است. در این محصولات از هیچ نرم‌کننده‌ای استفاده نشده و مطابق با استانداردهای بریتانیا (WARS)، فرانسه (ACS) و آلمان (KTW و W270) طراحی شده است. این محصولات بر اساس چشم‌انداز راهبردی کشور آلمان در خصوص پلاستیک‌های قابل استفاده برای آب آشامیدنی، برای این منظور قابل استفاده می‌باشند. احراز تاییدیه ACS و WARS نیز در جریان بوده و در آینده نزدیک نهایی خواهد شد. فرمول‌بندی سری جدید محصولات سازگار با آب آشامیدنی با توجه به نیاز بازار بهینه شده است. اقتصادی بودن فرایند رانشگری لاستیک‌های گرمانرم امکان تولید شلنگ‌های بکار رفته در حمام و ماشین‌های ظرف‌شویی را فراهم می‌آورد.
لاستیک‌های گرمانرم عمدتا از جنس هم‌بسپارهای قطعه‌ای استایرنی بوده که برای کاربردهای در تماس با آب آشامیدنی نیز از آنها استفاده می‌گردد. محصولات جدید این شرکت از سه بخش اصلی تشکیل شده که در آن ملزومات آب آشامیدنی در بازار بطور دقیق رعایت شده است. راز سازگاری این محصولات با آب آشامیدنی در فرمول‌بندی آنها نهفته است. بدون اضافه کردن آفت‌کش در این محصولات، از رشد ریزجاندارها جلوگیری به عمل آمده است. با توجه به سختی shore A 90-50 این محصولات، می‌توان از آنها در کاربردهای مختلف مرتبط با آب آشامیدنی استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا