اخبار

ششمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو آبان ماه برگزار می شود

بسپار می نویسد، دبیر ششمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو از ارسال بیش از 700 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد.

دکترمحمد حسین مجلس آرا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ششمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو پنجم تا هفتم آبان ماه در پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره‌های قبلی این کنفرانس در دانشگاه تهران، تبریز، شیراز، کاشان و تربیت مدرس برگزار شده بود.

مجلس آرا خاطرنشان کرد: این کنفرانس بین المللی بوده و علاوه بر پژوهشگران و دانشجویان داخل کشور، میزبان میهمانان خارجی نیز هست.

عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی با اشاره به مقالات ارسال شده به دبیرخانه این کنفرانس توضیح داد: در مجموع بیش از 700 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که 550 مورد از آنها در مدت برگزاری این رویداد علمی به صورت سخنرانی با پوستر ارائه می‌شوند.

وی درخصوص تعداد میهمانان خارجی این کنفرانس گفت: حدود 25 میهمان خارجی در این همایش شرکت می‌کنند که برخی از آنها پژوهشگران و اساتید ایرانی مقیم سایر کشورها هستند.

این مسؤول گفت: تمامی مهمانان خارجی این کنفرانس دارای جایگاه علمی ممتازی بوده و درحوزه نانو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

دبیر این کنفرانس با اشاره به دستاوردهای این رویداد عملی افزود: برگزاری این کنفرانس زمینه تبادل علمی بین شرکت کنندگان را فراهم می‌کند.

وی افزود: ارتباط با اساتید خارجی و ایجاد فرصت‌های تحصیلی برای دانشجویان ایرانی از دیگر دستاوردهای این کنفرانس خواهد بود.

وی با بیان این که ششمین کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری نانو از بخش‌های جنبی نیز برخوردار است، اضافه کرد:  برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه نانو پژوهشگران و محققان ایرانی یکی از بخش‌های جنبی این کنفرانس است.

مجلس آرا از برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی در ارتباط با نانو از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای این کنفرانس نام برد و گفت: سه مورد از این کارگاه‌ها رایگان است و شرکت کنندگان با پرداخت هزینه‌ای اندک می‌توانند در کارگاه‌های تخصصی شرکت و درپایان گواهینامه معتبر دریافت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا