اخبار

شرکت Uflex کواکسترودر لایه گذار خود را در PLASTINDIA 2018 معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، لایه گذاری رانشگری (extrusion lamination) با توجه به لایه گذاری چسبی (adhesive lamination) و مزایای آن با سرعت فزاینده ای رو به رشد می باشد. با توجه به این محبوبیت، کسب و کار بخش مهندسی شرکت Uflex به دستگاه رانشگر لایه گذار EL-1300 در سال 2016 دست یافت. این شرکت به دنبال افزایش تقاضا اقداماتی را در راستای ساخت هم رانشگرها (co extruders) و رانشگرهای پشت سرهم (Tandem extrusion) انجام داد.

دستگاه های ساخته شده توسط شرکت Uflex در Plastindia2018 به نمایش گذاشته خواهد شد. این نمایشگاه از تاریخ 7 تا 12 ماه فبریه در گوجارات هندوستان برگزار می شود.

طبق گفته ی مدیر عامل این شرکت :”برای دستیابی به کاربردهای اصولی پوشش دهی و لایه گذاری رانشگرهای تک معمولا کافی و وافی می باشند. اگرچه، با توجه به انعطاف پذیری و ذخیره ی مالی، هم رانشگرها (co-extruders) در حال جلب توجهات بسیار می باشند. علاوه بر مزایای هزینه ای، هم رانشگرها به دلیل تلفیق های چند لایه ای خواص سدگری (Barrier properties) بسیار خوبی را در محصولات ایجاد می نمایند. رانشگرهای پشت سر هم نیز به این دلیل تولید می شوند که طی یک فرآیند تک، زمان زیادی هدر نرفته و امکان تولیدات چندلایه ای طی یک تک فرآیند ممکن باشد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا